معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و بعد از تماشای فیلم «روایت ناتمام سیما» درباره عملکرد فارابی در حوزه تولید بیان کرد: توجه به فیلم اولی‌ها در حوزه‎‌های کارگردانی، بازیگری و همینطور سایر مشاغل سینمایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی اهمیت زیادی دارد.

چارسو پرس: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در بنیاد سینمایی فارابی ضمن دیدار و گفت‌وگو با سیدمهدی جوادی مدیرعامل فارابی به تماشای فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» نشست.

براساس این خبر، دکتر خزعلی در این جلسه بر اهمیت پرداختن به موضوعات و مسائل زنان در سینما تاکید کرد و عملکرد فارابی در پرداختن به این موضوعات را شایان توجه دانست.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور همچنین در گفت‌وگوی اختصاصی با روابط عمومی فارابی درباره توجه ویژه فارابی به فیلم‌اولی‌ها و تسهیل مسیر فعالیت جوانان در سینما بیان کرد: توجه به فیلم اولی‌ها در حوزه‎‌های کارگردانی، بازیگری و همینطور سایر مشاغل سینمایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی اهمیت زیادی دارد چراکه لازم است، پشتیبان جوانان باشیم و راه آن‌ها را برای فعالیت تسهیل کنیم تا در این مسیر از تجربه بزرگترها و افراد پیشکسوت در حوزه فرهنگ و هنر استفاده کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن تنوع اقلیمی به کار رفته در فیلم‌های فارابی به دنبال توسعه عدالت فرهنگی و تمرکز زدایی از پایتخت عنوان کرد: این که فارابی در آثار خود به سراغ موضوعات مختلفی از جمله مسائل زنان رفته، اقدامی مطلوب است و فیلم‌های امسال این بنیاد به یک موضوع یا موضوعاتی خاص منحصر نیستند. البته مسائل زنان موضوعی است که همچنان باید در سینما بیش از قبل مورد توجه قرار بگیرد و ما آماده همکاری برای فعالیت هرچه بیشتر زنان و موضوعیت یافتن مسائل آن ها در سینما هستیم تا تولیدات بیشتری به این حوزه اختصاص پیدا کند.

هر آنچه از ۲۴ فیلم «سودای سیمرغ» می‌دانیم

بیشتر بخوانید: صفحه ویژه جشنواره فیلم فجر