شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای مشارکت در تولید آثار سینمایی خواهد داشت، گفت: امسال جایزه مدیریت شهری برای فیلمسازان برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در نظر گرفته شده است که در مراسم اختتامیه این جایزه به برگزیدگان اهدا می‌شود.

چارسو پرس: علیرضا زاکانی با حضور در خانه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد با اشاره به همکاری گسترده شهرداری تهران با ستاد جشنواره فیلم فجر افزود:جشنواره بین المللی فیلم فجر قله ارائه آثار هنری است که هرساله همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: شهرداری تهران ناظر بر حوزه های مختلف شهری است و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مختلف شهری می کند و ارائه تسهیلات و کمک به برگزاری هر چه بهتر مهمترین رویداد سینمایی کشور را از وظایف خودمان می دانیم.

زاکانی همچنین با اشاره به اینکه صحبت درباره آثار هنری و سینمایی، ارتباط آن با مخاطب و شهروندان ضروری است، تصریح کرد: اگر آثار هنری و فیلم های سینمایی را که در قالب نوع مدیریت شهری و تلاش برای ارتباط با مخاطب در نظر بگیریم، باید بگویم که این جشنواره فرصت طلایی برای تعامل با شهروندان است.

شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری تهران برنامه ریزی گسترده ای برای مشارکت در تولید آثار سینمایی خواهد داشت، گفت: امسال جایزه مدیریت شهری برای فیلمسازان برگزیده جشنواره بین المللی فیلم فجر در نظر گرفته شده است که در مراسم اختتامیه این جایزه به برگزیدگان اهدا می شود، اما از سوی دیگر در تلاش هستیم تا از سال آینده در تولید فیلم های سینمایی شهرداری تهران نقش فعالی داشته باشد و حتی بتوانیم برای کمک به فیلمسازان جوان با ایده های خلاقانه در کمک رسانی به مدیریت شهری و همچنین در خلق آثار فاخر هنری نقش آفرینی داشته باشیم.

وی با تبریک به فیلمسازان جوان کشور و ورود فیلم اولی ها به این دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر تصریح کرد: برج میلاد تهران به عنوان نماد ملی کشور می تواند در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و برای شهرداری تهران بسیار مهم بود که این مجموعه بتواند در این دوره از جشنواره فیلم فجر هم خدمت رسانی داشته باشد.

زاکانی با اشاره به ظرفیت های مختلف برج میلاد به عنوان خانه جشنواره گفت: ظرفیت های برج میلاد و بسیاری دیگر از ظرفیت های مدیریت شهری در اختیار مدیران فرهنگی و سینمایی قرار گرفت تا این رویداد ملی در سطح بین المللی به بهترین شکل ممکن برگزار شود و امیدواریم که ارائه این خدمات مقدمه ای برای توسعه ظرفیت های مدیریت شهری در حوزه فرهنگ و هنر باشد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، شهردار تهران همچنین در خانه جشنواره در برج میلاد به تماشای فیلم "۱۰" نشست و در پایان تماشای این فیلم، از سازندگان این فیلم تقدیر و تشکر کرد.

هر آنچه از ۲۴ فیلم «سودای سیمرغ» می‌دانیم

بیشتر بخوانید: صفحه ویژه جشنواره فیلم فجر