تاد فیلیپس کارگردان فیلم جوکر تصویر لیدی گاگا بازیگر فیلم جوکر را در کنار واکین فینیکس منتشر کرد.

چارسو پرس: به نقل از هالیوود ریپوتر، تاد فیلیپس کارگردان فیلم جوکر بعد از انتشار تصویر واکین فینیکس که مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار گرفت، تصویر جدیدی از فیلم را منتشر کرد. او این پست را به مناسبت روز ولنتاین گذاشته و نوشته که "ولنتاین مبارک".

 تصویر دیگری از جوکر منتشر شددر تصویر جدید لیدی گاگا بازیگر زن فیلم در مقابل خواکین فینیکس قرار دارد.

گمان می‌رود که گاگا نقش هارلی کویین، نقش اصلی دی‌سی را در دنباله جوکر دارد، فیلمی در سال 2019 که 1 میلیارد دلار فروخت و اسکار بهترین بازیگر مرد را برای ستاره واکین فینیکس به ارمغان آورد.

فیلیپس بار دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که نویسندگی آن را با اسکات سیلور انجام داده است. در طول جوکر قبلی، فیلیپس تصاویری از فونیکس را منتشر کرده بود. سنتی که حالا ادامه دارد و او در 10 دسامبر در اینستاگرام اعلام کرد که فیلمبرداری با عکسی که از مرد اصلی‌ فیلمش گرفته است، شروع شده و ادامه دارد.

 تصویر دیگری از جوکر منتشر شدتصویر قبلی جوکر

فیلمبرداری فیلم در نیویورک و لس آنجلس در حال انجام است و به تاریخ 4 اکتبر 2024 می رسد. اولین جوکر یک موفقیت غافلگیرکننده بود، با این که فیلم درجه R به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های DC در تمام دوران تبدیل شد. این داستان آرتور فلک، یک استندآپ و دلقک مشتاق را دنبال می‌کند که مشکلات سلامت روانی او باعث می‌شود که پس از طرد شدن از محل کارش، دچار مشکلاتی می‌شود. او در نهایت شخصیت جوکر را بر تن می‌کند و تبدیل به یک قهرمان مردمی می‌شود. عنوان دنباله، Folie � Deux، است که اشاره‌ای است به یک اصطلاح پزشکی برای یک اختلال روانی یکسان یا مشابه است که بر دو یا چند نفر، معمولا اعضای یک خانواده نزدیک، تأثیر می‌گذارد.

///.