فیلم سینمایی «متاسفیم جا ماندی» به کارگردانی کن لوچ یکشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

چارسو پرس: به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «متاسفیم جا ماندی» ساخته‌ی کن لوچ محصول ۲۰۱۹ بلژیک، فرانسه و انگلستان یکشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان «متاسفیم جا ماندی» آمده است: یک راننده کامیون و خانواده‌اش که از نظر مالی در وضعیت نامساعدی به سر می‌برند تلاش می‌کنند در زندگی امروزی و مدرن انگلستان دوام بیاورند.

این فیلم برنده ۷ جایزه از جمله جایزه بهترین نویسندگی و بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره شیکاگو و نامزد دریافت ۱۷ جایزه دیگر از جمله نامزدی جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم بلند و نامزدی جایزه نخل طلا برای بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کن شده است.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتادمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.