«گلادیاتور ۲» از بازی بری کیوگان بازیگر برنده بفتای امسال بهره می‌گیرد.

چارسو پرس: به نقل از ورایتی، بازیگر «اشباح اینیشرین» در حال مذاکره است تا به «گلادیاتور» جدید و بدون عنوان ریدلی اسکات بپیوندد.

بری کیوگان که برای بازی در «اشباح اینیشرین» نامزدی اسکار ۲۰۲۳ و گلدن‌گلوب را کسب کرد و جایزه بفتا را برای بهترین بازیگر نقش مکمل برد، در این فیلم در کنار پل مسکال بازی خواهد کرد که دیگر بازیگر جوان امسال بود که او هم نامزدی اسکار ۲۰۲۳ را کسب کرده بود.

«گلادیاتور» جدید در ادامه فیلم پرفروش اصلی که سال ۲۰۰۰ اکران شد و ۱۲ نامزدی اسکار کسب کرد و ۵ جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم را برد و ۴۶۰ میلیون دلار در باکس آفیس فروخت ساخته می‌شود. ریدلی اسکات کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم است.

در فیلم اصلی راسل کرو در نقش ماکسیموس در انتهای فیلم می‌میرد و در فیلم جدید مسکال در نقش لوسیوس پسر خواهر کومودوس ظاهر می‌شود و کیوگان در صورت امضای قرارداد در نقش «امپراتور گتا» بازی خواهد کرد.

پارامونت تاریخ اکران این فیلم را ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ اعلام کرده است.

دیوید اسکارپا در حال نوشتن فیلمنامه است.

کیوگان ۳۰ ساله علاوه بر نقش‌آفرینی دلخراشش در نقش دومینیک در «اشباح اینیشرین» در «بتمن» هم در نقش جوکر ظاهر شد. این بازیگر ایرلندی در نقش دروگ در «جاودانگان» مارول هم بازی کرد. با این حال وی سال ۲۰۱۷ با بازی در «کشتن گوزن مقدس» به شهرت رسید و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از آکادمی ایرلند کسب کرد. «دانکرک»، «چرنوبیل» و «شوالیه سبز» هم در کارنامه وی جای دارند.