جایمن هانسو بازیگر «گلادیاتور» همچنان در تلاش برای به دست آوردن دلار است و احساس می‌کند در مورد دستمزد هالیوود احساس به شدت فریب خورده دارد.

چارسو پرس: جایمن گاستون هانسو که عمر بازیگری او به ۳۳ سال می‌رسد و تاکنون برنده جایزه اسکار بهترین نامزد بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های در آمریکا و الماس خونین شده، به گاردین می‌گوید: من هنوز در تلاش برای به دست آوردن یک دلار هستم. من در این تجارت با افرادی مواجه شدم که وضعیت مالی کاملا خوبی دارند با وجود این که افتخاراتی که به دست آورده‌اند از من بسیار اندک است. بنابراین احساس می‌کنم از نظر مالی و همچنین حجم کار فریب خورده‌ام، به شدت فریب خورده‌ام.

بازیگر فیلم‌های پرفروش اکشن مانند خشن ۷ ، ابرقهرمانی شزم، آمیستاد استیون اسپیلبرگ و گلادیاتور ریدلی اسکات گفته هنو زفیلمی ندیده‌ام که دستمزد عادلانه‌ای به من بدهد.

او معتقد است که هالیوود از ابتدا او را نادیده گرفته است و با نقش مهم او به عنوان یک برده سرکش در فیلم آمیستاد شروع شد.

هانسو گفته گاهی از طرف خود هالیوودی‌ها این نکته مطرح می‌شود که می‌گویند: باید بیشتر به او بدهیم تا کمی مورد قدردانی قرار گیرد. فکر می‌کنم آنها خودشان این را تشخیص می‌دهند. هی، این مبارزه‌ای است که باید بر آن غلبه کنم!.

جایمن گاستون هانسو از سال ۱۹۸۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت است. فعالیت خود را با حضور در فیلم‌های موزیکال آغاز کرد. او نخستین حضور خود در سنیما را با فیلم بدون تو من هیچم آغاز کرد و با بازی در فیلم آمیستاد اثر استیون اسپیلبرگ در سال ۱۳۹۷ به شهرت رسید.

او به دلیل نقش‌هایی که در فیلم‌های گلادیاتور، در آمریکا و الماس خونین داشت به شهرت بیشتری دست یافت.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که هانسو در آن نقش داشته می‌توان به الماس خونین، آرامش، گلادیاتور، کنستانتین، جزیره، آراگون، خشن ۷، آمیستاد، فشار، در آمریکا، نگهبانان کهکشان، شاه آرتور: افسانه شمشیر، متفاوت مثل من، سالن زیبایی، کینگزمن و ویوارد پینز Special Forces اشاره کرد.

///.