نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع! » به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه کنندگی مسعود والا بعد از اجرا در تماشاخانه نوفل لوشاتو، در تماشاخانه ارغوان نیز به صحنه می‌رود.

چارسو پرس: گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:بازیگران: حنیف مظفری، توفیق حیدری، علی علیایی،علی کریمی، مرتضی رضایی، علی کاظم‌پور، احسان مقدم، رسول احمدی، دستیار کارگردان: فاطمه کرابی، نور و صدا: رضا آرامش، مدیر صحنه: ساجد فاضلی، روابط عمومی: مینا ترکمن، عکس و فیلم: عسل زنجانی و مشاور رسانه:ناصر ارباب، گروه تولید: آوای ترنم و ناظر تولید: ترنم والا.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:«حیوانات مزرعه از ظلم و ستم مزرعه‌دار به تنگ آمده و و با رهبری گاو، بر علیه این بشر دو پا قیام می‌کنند! پس از پیروزی، مزرعه توسط حیوانات اداره می‌شود تا روزی که نادانی، سادگی و خودخواهی خر، باعث می‌شود جان‌شان و هر چه را که به سختی مال خود کرده اند را از دست بدهند.

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع!» برداشتی آزاد از داستان« مزرعه حیوانات» اثر جرج اورول است که از دهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت بیست و چهل و پنج دقیقه در سالن دو تماشاخانه ارغوان اجرا می‌شود.