نمایش «Thebes got talent» در اجرای دوم خود در جشنواره تئاتر فجر به درخواست گروه اجرایی با نیم ساعت تاخیر به صحنه رفت در صورتی که تماشاگران در سرما بیرون از تماشاخانه ایرانشهر به انتظار ایستاده بودند.

چارسو پرس: نمایش «Thebes got talent» نوشته و کارگردانی رضا غیور که در بخش مسابقه تازه های تئاتر ایران به صحنه می رفت در اجرای دوم خود در شب گذشته 5 بهمن ماه به درخواست گروه اجرایی با بیش از نیم ساعت تاخیر به صحنه رفت.

این نمایش که در اجرای اول با استقبال کم مخاطبان همراه بود در اجرای دوم مورد استقبال بیشتری قرار گرفت اما گروه اجرایی با این استدلال که نیاز به تمرکز و گریم مجدد دارند حاضر نشدند مخاطبان را در موعد مقرر به سالن نمایش راه دهند.

و یکی از عوامل اجرایی کار با بیان اینکه «تا ما نخواهیم تماشاگر نمی تواند وارد سالن تئاتر شود و بازیگرانمان فعلا نیاز به ریکاوری و تمرکز دارند» بازکردن درهای تماشاخانه ایرانشهر به روی مخاطبان را توجیه کرد. البته این رفتار غیر حرفه ای عوامل نمایش به کم تجربگی و نداشتن تجربه حضور در یک رویداد بین المللی و البته استرش و فشار ناشی از اجرای اثرشان باز می گردد اما احترام و حرمت نهادن به مخاطب از الزامات تئاتر است که باید مورد توجه قشر جوان قرار گیرد چون اجرای تئاتر بدون حضور تماشاگر امکان پذیر نیست.

این نمایش که در اجرای دوم میزبان آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود که به دیدن نمایش پسرشان خسرو آمده بودند با استقبال زیادی روبرو شد اما کند بودن ریتم نمایش و موفق نبودن کارگردان در ارائه ذهنیتی که مد نظرش بوده باعث خستگی مخاطبان شده بود.

در این نمایش علاوه بر خسرو پسیانی، سیاوس میری، دنیا نصر، مهسا طهماسبی، امیر زمانی‌فرد، الهام آهویی، محمدرضا اوزار، اصلان ملک‌نگاه، مجید قالبی، مهدی شاه‌پسندی، علی فرزانه‌پور، نیوشا مهدوی، احسان گوهری، سانلی مرادی ایفای نقش می کردند.