درششمین روز از جشنواره تئاتر فجر،نمایش "گنجفه" به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی ، روز دوشنبه ششم بهمن ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، مهمان ویژه این نمایش علی دایی بود.

 چارسو پرس: درششمین روز از جشنواره تئاتر فجر نمایش "گنجفه" به نویسندگی و کارگردانی نوشین تبریزی ،در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر  بر روی صحنه رفت و نکته قابل توجه، حضور علی دایی، آقای گل دنیا و مربی و بازیکن اسبق تیم ملی در بین جایگاه مهمانان ویژه بود .

علیرغم استفاده از پژمان جمشیدی در این نمایش، که به عنوان ترفندی جهت حصول اهداف تبلیغی و جذب مخاطب بکار گرفته می شود، آنطور که انتظار میرفت، اجرای شلوغ و پر هیاهویی نبود و در قیاس با نمایشهای شب های گذشته ، تالار چهارسو با افت تماشاگری نسبی رو به رو شد، اما نکته حائز اهمیت حضور معاونت هنری از اواسط اجرای این نمایش بود که پیرو سرکشی به اجراهای جشنواره ، با اطلاع قبلی خود را به اجرا رساند و با این نمایش همراه شد. 

علی دایی و مرادخانی در تالار چهارسو

نمایش "گنجفه" نگاهی داشت به زندگی یک خانواده اشرافی قجری، که دارای مال و مکنت بوده و ماجرای هویت نوکر خانه زادشان و لا ابالی گری فرزند ارشد خانواده در مسیر زندگی که مصادف با بروز جنگ جهانی دوم است، داستانی را شکل داده و به پیش می برد .

در این کار بازیگرانی چون الهام شعبانی، یعقوب صباحی، فریبا خادمی، عزیز مالکی، افشین سلیمان پور و لیندا کیانی نقش آفرینی کردند و پژمان جمشیدی به ایفای نقش شازده ی قصه پرداخت

نکته قابل توجه بازی یعقوب صباحی در نقش شازده بزرگ، نقش آفرینی خوب فریبا خادمی در نقش همسر شازده و ارائه بازی حسی و تاثیر گذار الهام شعبانی درنقش روح  گلزار (کلفت و مادر حسام الدین نوکر خانه زاد خانه شازده بزرگ) است