نمایش "خرس آرکانسا" به کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی تا پایان اسفند 93 هر پنجشنبه و جمعه ساعت 17 در مرکز تولید تئاتر کانون(پارک لاله) میزبان عموم علاقه مندان نمایش های کودک و نوجوان خواهد بود.

چارسو پرس:  این نمایش هر روز غیر از شنبه ها برای مهد و مدار اجرا می شود اما از 9 بهمن ماه تنها در روزهای آخر هفته پذیرای خانواده ها در اجرای بعد از ظهر
خواهد بود.
خرس آرکانسا نوشته اوراند هریس با ترجمه بهزادنژادقنبر به فارسی برگردانده شده است. آهنگسازی این نمایش شاد و موزیکال را رضا حقگو، طراحی صحنه سمیه سلمانی،طراحی لباس اکرم دهقانی و طراحی گریم فهیمه راهواربرعهده داشته اند.

محسن صفری، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، لیلی حسینی، فرهادمومنی، سمیهسلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی،حسین رومشکانی، مجید اشرفی، مهدی مقیمی اسفندآبادی و محسن قصری در  این نمایش به ایفای نقش میپردازند و داستان دختربچه ای را بیان می کنند که وقتی آرزو می کند پدربزرگش را هرگز از دست ندهد ماجراهای شگفت انگیزی را پشت سر می گذارد.


در این نمایش قهرمان داستان در جهان تخیل با خرسی که در سیرک هنرنمایی می کند آشنا شده و درمسیر آرزوی خرس پیر ، تصویری امیدبخش و زیبا از ارتباط نسل های مختلف و زندگی خلق می کند.