دنباله فیلم اکشن «افسانه» با بازی جکی چان ساخته می‌شود.

چارسو پرس: به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم اکشن «یک اسطوره» که جکی چان در آن بازی می‌کند در جشنواره کن به خریداران عرضه می‌شود.

این فیلم که دنباله‌ای است برای «افسانه» (The Myth) که سال ۲۰۰۵ اکران شد، به کارگردانی استنلی تانگ ساخته می‌شود. وی همکار قدیمی جکی چان و سازنده «شورش در برانکس» با بازی جکی چان در سال ۱۹۹۵ هم است.

در حالی که جکی چان برای بازی در دنباله این فیلم فانتزی-ماجراجویی در عالم هنرهای رزمی قرارداد امضا کرده این فیلم با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته می‌شود. این رقم برای صنعت فیلم چین رقم بزرگی است و فیلمی با بودجه بالا محسوب می‌شود.

دیگر بازیگران این فیلم ییژینگ ژانگ بازیگر «کونگ فو یوگا» ساخته استنلی تانگ با بازی جکی چان و گلی ناژا از «داستان پلیس ۲۰۱۳» ساخته دینگ شنگ با بازی جکی چان هستند.

جکی چان در این دنباله بار دیگر در نقش «استاد چن» باستان‌شناس ظاهر می‌شود. او متوجه می‌شود بافت اشیایی که دانش‌آموزان او در سفری به یخچال‌های طبیعی کشف کرده‌اند شبیه یشم سبزی است که او در خواب دیده است. استاد چن با این شک که آیا این سنگ پلی بین قلمرو خیال و واقعیت است، تیم تحقیقاتی‌اش را به سفری به اعماق معبد یخچالی می‌برد و وارد یک ماجراجویی فوق‌العاده جدید می‌شود.

وقتی «افسانه» سال ۲۰۰۵ اکران شد به سومین فیلم پرفروش سال هنگ‌کنگ بدل شد و ۱۲۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

جکی چان ۶۹ ساله که هیچ نشانه‌ای از پایان دادن به حرفه سینمایی افسانه‌اش ندارد، به تازگی با درام اکشن «Ride On» که در جشنواره برلین در ماه فوریه به خریداران عرضه شد، فروشی ۳۰ میلیون دلاری در چین و ۵ میلیون دلاری در دیگر نقاط دنیا را ثبت کرد.