نمایش "چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو" نوشته محسن رهنما و به کارگردانی محمدرضا ترابی در تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بر صحنه می‌رود.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر:  محمدرضا ترابی کارگردان این نمایش با بیان این مطلب در رابطه با داستان این نمایش گفت: این نمایش به صورت مونولوگ کار شده و داستان بازیگر نقش اتللو در طول اجرای کار است. او قدرت تفکیک مسیر زندگی و نقشی که بازی می‌کند را از دست می‌دهد و دچار سوء تفاهم و بدبینی می‌شود...

ترابی افزود: در این نمایش تلاش بر این شده که تماشاگردر طول تجربه‌ای متفات و دقیق  درگیر فضای کارشد و ایماژهای متعدد و متنوعی در طول اجرا برای او ایجاد شود.

 دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان، طراح صحنه و لباس : حبیب الله دانش،  دستیار کارگردان: معین الدین عشاقی، پرند اعلایی، مدیر صحنه: مریم بابایی، دستیاران صحنه: یوسف مبصریان ، روح الله جمشیدی، عباس آصفی، محمد مختاری، مدیر تبلیغات: امیر پیرستانی، ساخت و اجرای دکور: محسن علیپور، امور تبلیغات: دلاور خسرونیا، سعید دخیل علیان، حامد جزینی، فرید قراچه، امیر رضا تقی زاده، طراح گرافیک مکتب تهران: سعید رضوانی، خبر و رسانه: مریم قدسیه، افسانه شفیعی، عکس: خسرو خالقی، تنظیم افکت: مریم فیضی، موسیقی : انتخابی

شایان ذکر است؛ نمایش "چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو" هر روز از 5 تا 25 اسفند ماه به جز شنبه‌ها در سالن کوچک تالار هنر اصفهان بر صحنه می‍رود.

گفتنی است؛ دومین اجرای این نمایش در روز 6 اسفند ماه به اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی اختصاص دارد و اجرای روز 7 اسفند ماه نیز برای هنرمندان اصفهان خواهد بود.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش به تالار هنر اصفهان واقع در میدان لاله ، جنب فروشگاه رفاه مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره تلفن 35660881 تماس حاصل نمایند.

 

اخبار مرتبط:

فراخوان هفدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی منتشر شد

تئاتر «کابوس شب نیمه آذر» در تالار سایه آغاز شد

«اسب های پشت پنجره» برای تئاتری‌ها اجرا شد

«عزیز شنگال» تمدید شد

«خشم شدید فیلیپ هوتس» راهی سوئیس می شود

معرفی هیات بازبینی مرحله اول جشنواره تئاتر دانشگاهی

زاون قوکاسیان درگذشت + عکس

کاریکاتور هفته / وضعیت تئاتر شهر

31 نمایش در تهران بر روی صحنه است