اسماعیل صرامی به دلیل عدم حمایت مالی مسئولان استان اصفهان از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان انصراف داد و گفت: من مدافع مدیر دفتر تئاتر خیابانی بودم اما هیچ حمایتی از من صورت نگرفت.

پایگاه خبری تئاتر:  اسماعیل صرامی هنرمند تئاتر انصراف خود از جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را اعلام کرد و گفت: هیچ همکاری در استان اصفهان با بنده برای انتقال قطار و حضور در جشنواره نشد.

از دبیرخانه تهران هم خواستیم تا با شهرداری ناژوان مکاتباتی را جهت همکاری با گروه ما انجام دهند اما از پس آنها بر نیامدند. 

کارگردان نمایش «قطار ایرانی» ادامه داد: شهرداری ناژوان از من خواست تا برای در اختیار گذاشتن قطار 400 میلیون تومان چک بدهید و یک سوم آن را نیز به صورت نقدی پرداخت کنید که در نهایت این مسائل باعث شدن به دلیل مسائل مالی و عدم حمایت دبیرخانه جشنواره در مرکز هنرهای نمایشی از ما از حضور در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان انصراف دهم.

صرامی در پایان خاطرنشان کرد: من مدافع دوستان (شهرام نوشیر) در دفتر تئاتر خیابانی بودم و سینه‌ام را در مقابل هنرمندان تئاتر خیابانی سپر کردم اما هیچ حمایتی از ما صورت نگرفت.

 پیش از این قرار بود اسماعیل صرامی با نمایش «قطار ایرانی» در بخش ویژه هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان حضور یابد.

لازم به یادآوری است اسماعیل صرامی چندی پیش طی حکمی از سوی رئیس مرکز هنرهای نمایشی به عنوان مدیر دپارتمان گروه‌ها در کانون تخصصی نمایش‌های خیابانی ایران معرفی شده بود.