هنرمندان برای شركت در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ فرصت دارند متون نمایشنامه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.

 

سایت خبری تئاتر: آثار ارسالی كه موضوع آن ها حول محورهای ارزش های دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات كهن اسلامی و ایرانی، چشم انداز ایران ۱۴۰۴، آثاری كه بر اساس خاطرات، رمان و داستان‌های منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقتباس نمایشی شده باشند در اولویت بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه خواهند بود.

طبق اعلام فراخوان جشنواره آثار در دو مرحله منطقه ای و سراسری برگزار می شود و متقاضیان برای حضور در جشنواره (در استان‌ها و تهران)، بایستی مشخصات نمایشنامه مورد نظر خود را در سایت دبیرخانه مركزی جشنواره‌ها به نشانی www.artfest.ir  ثبت و به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره به آثار راه یافته به جشنواره منطقه‌ای مبلغ پانزده میلیون ریال و نمایش‌های راه یافته به جشنواره سراسری تا سقف چهل میلیون ریال پس‌ از اجرا در جشنواره كمک هزینه پرداخت می كند.

جشنواره مناطق تئاتر سوره ماه نیمه دوم مرداد و شهریور ۱۳۹۴ و جشنواره سراسری آن ۱۱ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

اخبار مرتبط:

فیلم‌تئاترهای جلال تهرانی اکران می‌شود + جدول نمایش

اجرای چهار هنرمند تئاتر در جشنواره «مونولوگ»

اجرای نمایش «فصل شیدایی» در ساحل خلیج فارس

اجرای ویژه اهالی رسانه نمایش «انسانم آرزوست»

عکس‌های کمتر دیده شده ازسعید پورصمیمی

فیلم تئاتر «مردی برای تمام فصول» به بازار می آید

«رابینسون کروزوئه» به تئاتر باران می‌آید

«اپرای سعدی» در شیراز رونمایی می شود

عکسهایی از تمرین نمایش «پرواز ایکار» به کارگردانی محمدحاتمی