فراخوان چهاردهمین جشنواره فیلم عمار برای برگزاری در دی‌ماه امسال منتشر شد.

 چارسو پرس: به نقل از عمارفیلم، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان «چهاردهمین» دوره این رویداد سینمایی را در پنج بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جوایز مردمی»، «فیلم‌ما»، «اکران مردمی» و «قصه‌ما» اعلام کرد.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تولیدات تلویزیونی، تولیدات فضای مجازی، لوح نگار، فیلم‌ِما و فیلم‌نامه در موضوعات «نظم جدید جهانی»، «رویای ایرانی»، «نقد درون گفتمانی» «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «آرمان روح‌الله» با هم به رقابت می‌پردازند.

براساس این فراخوان، هنرمندان تا ۲۰ آبان ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اثر خود در پایگاه جشنواره به نشانی Fanoos.AmmarFilm.ir و تحویل اثرشان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

تاریخ ثبت‌نام و تحویل اثر به این جشنواره از ۹ مهر ماه تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ است و نمایش مرکزی آثار بخش مسابقه نیز به‌صورت حضوری در سینما فلسطین تهران و نمایش برخط آثار منتخب در بسترهای جشنواره در دی‌ماه خواهد بود.

اکران‌های مردمی فیلم‌های منتخب (در تمام شهرها و روستاهای کشور بصورت حضوری و مجازی) نیز از آذر ۱۴۰۲ تا پاییز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

متن کامل فراخوان جشنواره در لینک پیوست می‌شود.