فیلم «ایستاده با گرگ» به کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی نامزد دریافت خورشید طلایی و جایزه نقدی فستیوال فیلم های مستند و انیمیشن محیط زیستی اسپانیا شده است.

چارسو پرس: با اعلام رسمی سی امین دوره جشنواره فیلم های مستند و انیمیشن محیط زیستی در جهان، فیلم «ایستاده با گرگ» به کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی نامزد دریافت خورشید طلایی و جایزه نقدی این فستیوال اسپانیایی شده است.
 
جشنواره فیلم های محیط زیستی جهان «SUNCINE» در شهر بارسلنا و کشور مکزیک به صورت همزمان فیلم های برگزیده را در سینما و برخی شبکه های تلویزیونی و به صورت آنلاین اکران خواهد کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم های محیط زیست جهان «SUNCINE» از تاریخ ۲ تا ۱۰ ماه نوامبر ۲۰۲۳ در اسپانیا و مکزیک برگزار خواهد شد. 

اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما عرضه بین المللی این فیلم را برعهده دارد.

«ایستاده با گرگ» تاکنون در جشنواره های جهانی مختلفی از جمله جشنواره سینمایی سینچوان چین حضور داشته است که در سپتامبر ۲۰۲۳ موفق شد دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند این جشنواره را دریافت کند.

فیلم مستند دراماتیک «ایستاده با گرگ» قصه زندگی محیط بان جلالی است که در اثر درگیری با شکارچین ۹۸ ساچمه سربی سرطانزا دریافت کرده که همچنان سال هاست این ساچمه ها در بدنش قرار دارند.