سی و یکمین جشنواره بین المللی هنر فیلمبرداری کمراایمج لهستان، سه فیلم حاضر در بخش مسابقه فیلمهای بلند را معرفی کرد.

چارسو پرس: فیلم «قاتلان ماه کامل» ساخته «مارتین اسکورسیزی» که فیلمبرداری آن بر عهده همکار دیرینه او یعنی «رودریگو پریتو» است، یکی از فیلمهایی خواهد بود که امسال در بخش مسابقه آثار بلند سینمایی جشنواره کمراایمج رقابت می‌کند.

این هشتمین نامزدی این فیلمبردار در بخش مسابقه اصلی جشنواره کمراایمج خواهد بود و او پیش از این جایزه قورباغه طلایی را برای فیلمبرداری «عشق سگی» (۲۰۰۰) ساخته «آلخاندرو جی. ایناریتو» کسب کرده و برای فیلم های «بابل» (۲۰۰۶) دیگر ساخته «ایناریتو»، « شهوت، احتیاط» (۲۰۰۷) ساخته «آنگ لی»، «آرگو» (۲۰۱۲) به کارگردانی «بن افلک» (۲۰۱۲)، «مرد ایرلندی» (۲۰۱۹) از «مارتین اسکورسیزی» و «گلوریاس» (۲۰۲۰) ساخته «جولی تیمور» نیز نامزد دریافت جایزه جشنواره کمراایمج بوده است.  

طبق اعلام سایت جشنواره کمراایمج، فیلم «مگس های سیاه» با بازی «شان پن» به کارگردانی «ژان-استفان ساوار» و فیلمبرداری «دیوید اونگارو» و فیلم سینمایی «همه ما غریبه ها» ساخته «اندرو های» و با فیلمبرداری «جیمی رامسی» نیز دو فیلم دیگری هستند که تاکنون در بخش مسابقه فیلمهای بلند جشنواره کمراایمج انتخاب شده‌اند. 

سی و یکمین جشنواره بین المللی کمراایمج ویژه هنر فیلمبرداری از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ نوامبر (۲۰ تا ۲۷ آبان) در کشور لهستان برگزار می‌شود و فهرست کامل نامزدهای این جشنواره به زودی اعلام می‌شود.