پژمان موسوی(روزنامه‌نگار) در توییتر نوشت رضا ثقتی مدیری که با فساد اخلاقی از اداره ارشاد گیلان عزل شده بود. در وزارت ارشاد و به درخواست وزیر حکم جدید گرفته است.

چارسو پرس: پژمان موسوی(روزنامه‌نگار) در توییتر نوشت: رضا ثقتی را که یادتان هست؟ فکر می‌کنید سرنوشت‌اش چه شد؟ مجازات شد؟ با او برخورد شد؟ همه‌ی این‌ها را فراموش کنید! او نه تنها برکنار نشد که با حمایتِ شخصِ وزیرِ فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهران منتقل و حُکم‌اش در دفتر «هماهنگی امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» زده شده است.

مدیری که فساد اخلاقی داشت دوباره پست گرفت + سند

  اما ساعاتی بعد محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: این خبر کذب است و آقای پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه کاملا دروغ‌پراکنی می‌کند. برکناری رضا ثقتی به دلیل فساد اخلاقی با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است.

رضا ثقتی کارمند وزارت ارشاد است و چون پرونده قضایی دارد ما از وزارتخانه به قوه قضائیه نامه نوشتیم تا مقام قضایی پس از رسیدگی به جرایم آقای ثقتی تکلیف ما را روشن کند و این را بدانیم که انفصال از خدمات دولتی باید در مورد ثقتی انجام شود یا خیر.

مدیری که فساد اخلاقی داشت دوباره پست گرفت + سند

 پس از تکذیب سموعی پژمان موسوی با انتشار تصویری از اتوماسیون اداری و رسمی وزارت ارشاد نوشت: این تصویر سامانه‌ی اتوماسیون اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است: به تاریخ هفتم آبان. تا زمانی که حُکم فردی نخورد و به تایید مدیرکل اداری نرسد، نامِ هیچ فردی در آن قرار نمی‌گیرد. همان دفتری که نوشتم: هماهنگی امور استان‌ها. امیدوارم اتوماسیون خودشان را دیگر تکذیب نکنند!