در مراسم اختتامیه بیست‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری، پس از اعلام نتایج داوران(حمید پورآذری، جلیل فرجاد و حسن رونده) و بهرام تشکر منتقد کانون ملی منتقدان مورد فحاشی و ضرب‌و‌شتم قرار گرفتند.

پایگاه خبری تئاتر: بیست وپنجمین جشنواره استانی چهارمحال و بختیاری در حالی در شهر شهرکرد برگزار شد که در مراسم اختتامیه این جشنواره داوران و منتقد کانون ملی منتقدان ایران مورد فحاشی و ضرب و شتم قرار گرفتند.

بهرام تشکر نماینده کانون ملی منتقدان ایران در بیست‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری در خصوص اتفاقات رخ داده در این مراسم گفت: در این جشنواره 8 نمایش در بخش مسابقه حضور داشتند که گویا دو نمایش پیش از این نیز در جشنواره‌های دیگر اجرا شده بودند و گویا مسئولان استان در بازبینی به نحوی آن را مورد قبول قرار دادند اما این موضوع را به هیئت داوران منتقل نکردند.

وی ادامه داد: در روز اختتامیه پس از معرفی برگزیدگان یکی از دو نمایش تکراری برگزیده و به جشنواره منطقه ای معرفی شد که این امر موجب گردید تا برخی از گروه‌های اعتراض کنند. این اعتراض با فحاشی به آقای جلیل فرجاد آغاز و به ضرب و شتم من و حمید پورآذری ختم شد. در حین این اتفاقات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و مدیران زیرمجموعه‌اش بدون هیچ دخالتی سالن را ترک کردند.

این منتقد تئاتر تصریح کرد: ما حدود دو ساعت در سالن اختتامیه گیر افتادیم تا اینکه توانستیم خروج کرده و به محل اقامتمان برویم. تا زمانی که ما به تهران بازگشتیم مدیرکل ارشاد استان چهارمحال و بختیاری و مدیرانشان حتی برای عذرخواهی هم پیش ما نیامدند.

مقصر این امر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی و مسئولان این استان هستند. آقای وحید لک و کارشناسانشان باید به این موضوع احاطه کامل ‌می‌داشتند اما یا داشتند و نتوانستند کنترل کنند یا نخواستند که کنترلی صورت بگیرد.

تشکر در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است رئیس مرکز هنرهای نمایشی در جریان قرار گیرد و به صورت مستقیم این موضوع را پیگیری کند. من و حمید پورآذری نیز موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا مسئولان امر از ما عذرخواهی کنند.