سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت سازمان صدا و سیما از مهران مدیری توضیحاتی ارائه داد.

چارسو پرس: مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه، در پاسخ به پرسشی درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده شکایت سازمان صدا و سیما از مهران مدیری، با توجه به صحبت‌های قدیری کاشانی مدیر برنامه «دورهمی» که گفته است مدارک خود را در خصوص شکایت معاونت سازمان صدا و سیما از مهران مدیری به دفتر سخنگوی قوه قضاییه ارائه داده است، گفت: تاکنون در مورد این موضوع پرونده کیفری در دادگستری تهران اعم از دادسرا و دادگاه به ما گزارش نشده است، اما آنچه مطرح شده ممکن است یک دعوی حقوقی بین سازمان صدا و. سیما و مهران مدیری باشد. 

وی ادامه داد: مرجع استعلام در رابطه با دعاوی حقوقی، محاکم حقوقی است و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ملاحظه شد که سازمان صدا و سیما به طرفیت شرکت همراه رسانه دادخواستی را تقدیم دادگاه کرده و درخواست او مطالبه وجه قراردادی بوده و دادگاه هم در حال رسیدگی به این پرونده است. 

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادخواست دیگری به طرفیت قدیری کاشانی از مدیری مبنی بر مطالبه خسارت داده شده است. سه جلسه دادرسی دادگاه برگزار و موضوع به کارشناس رسمی ارجاع و به نظریه کارشناسی اعتراض شده است. در ادامه موضوع به هیئت کارشناسی ارسال شده و شرکت برای اخذ مطالبات ناشی از قراردادها، دادخواستی را به سازمان صدا و سیما داده است که به زودی اولین جلسه رسیدگی آن برگزار می‌شود. این فرآیند حقوقی است و در شعبه و مجتمع تخصصی به امور حقوقی با دقت و صحت و سرعت لازم رسیدگی خواهد شد.