فیلم سینمایی «مارول‌ها» در اولین هفته‌ی اکران خود با فروشی 47میلیون دلاری ضعیف‌ترین افتتاحیه را ثبت کرد و «پنج شب در رستوران فردی» یک پله سقوط کرد.

چارسو پرس: فیلم سینمایی «مارول»(The Marvels) به کارگردانی «نیا داکوستا» در هفته‌ی نخست اکران خود با فروشی 47میلیون دلاری صدرنشین جدول فروش هفتگی شد.

در این فیلم که ضعیف‌ترین افتتاحیه را داشته «بری لارسون»، «ایمان ولانی»، «ساموئل ال جکسون» و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم که ژانر اکشن_ فانتزی است آمده است: (کارول دانورز) با قدرت‌های کامالا خان و مونیکا رامبو درگیر می‌شود و آن‌ها را مجبور می‌کند تا برای نجات جهان با هم همکاری کنند...

«مارول»(The Marvels)

فیلم سینمایی «پنج شب در رستوران فردی»(Five Nights at Freddy’s) ساخته‌ی «اما تامی» در سومین هفته‌ی اکران خود با فروشی بیش از 127میلیون دلاری از جایگاه اول جدول فروش هفتگی یک مرحله سقوط کرد و در رده‌ی دوم نشست.

در این فیلم که در ژانر وحشت و رازآلود است و فروش جهانی بیش از 251 میلیون دلار را تجربه کرده «جاش هاچرسون»، «ایزابت لیل»، «متیو لیلارد»، «ماری استوارت مسترسون» و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «مایک در یک رستوران شبانه‌روزی نگهبان شیفت شب است. او متوجه می‌شود عروسک‌های بزرگ آنجا ربات نیستند بلکه زنده‌اند. آیا (مایک) خواهد توانست پنج شب در این رستوران ترسناک دوام بیاورد یا اینکه نقشه‌ای شرورانه‌تر در کار است؟»

فیلم «تیلور سوئیفت: تور کنسرت»(Taylor Swift: The Eras Tour) در پنجمین هفته‌ی اکران خود با فروشی بیش از 172میلیون دلار در سومین جایگاه جدول فروش هفتگی نشست.

فیلم کنسرت این خواننده و ترانه‌نویس مشهور آمریکایی تاکنون نزدیک به 241میلیون دلار فروش جهانی را تجربه کرده است.

از پرفروش‌ترین عناوین این ژانر می‌توان به: (Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert) که در افتتاحیه ۳۱ میلیون دلار و در نهایت به رقم ۶۲.۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۸ رسید و همچنین فیلم کنسرت This Is It از «مایکل جکسون»که در افتتاحیه‌اش ۲۳.۲ میلیون دلار کسب و نهایتا به رقمی ۷۲ میلیون دلاری دست یافت، اشاره کرد.

فیلم سینمایی «پریسیلا»(Priscilla) به کارگردانی «سوفیا کاپولا» در سومین هفته‌ی اکران خود با فروشی بیش از 12میلیون دلار همچنان در جایگاه چهارم جدول نشست.

در این فیلم که یک اثر بیوگرافی و درام است «کیلی اسپینی»، «جیکوب الوردی»، «اری کوهن» و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

«پریسیلا» در مورد دختری نوجوان به نام پریسیلا بیولیو(با بازی کیلی اسپینی) است که در یک مهمانی با «الویس پریسلی»، سوپراستار سبک راک اند رول ملاقات کرده و زندگی‌اش پس از این ملاقات برای همیشه تغییر می‌کند…

فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل»(Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» در چهارمین هفته‌ی اکران خود نزدیک به 60میلیون دلار فروش داشته و در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

در این فیلم که دار ژانر درام_جنایی و ضد وسترن حماسی آمریکایی است «رابرت دنیرو»، «لئوناردو دی کاپریو»، «لیلی گلداستون» و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان «قاتلان ماه کامل» که فروش جهانی آن تاکنون بیش از 137میلیون دلار بوده است در خصوص اعضای قبیله اوسیج در شمال شرقی اکلاهما است که طی دهه ۱۹۲۰ تحت شرایط مبهمی به قتل رسیدند و این قتل موجب تحقیقات بزرگی شد...»

///.