قربان محمدپور که به تازگی برای فیلم «راننده شخصی» پروانه ساخت گرفته است، پیش بینی کرد که فیلمبرداری فیلمش هفته اول دی ماه آغاز شود.

چارسو پرس: این کارگردان سینما که ساخت فیلم‌های چون «سلام بمبئی» و «دختر شیطان» را در کارنامه کاری‌اش دارد گفت: ما قصد داشتیم فیلمبرداری این فیلم را زودتر آغاز کنیم اما متاسفانه به خاطر اسمی که مدنظرمان بود و شخص آقای محمد خزاعی در سازمان سینمایی معتقد بودند که اسم خارجی است، این اتفاق با تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: از ما خواستند تا نام فیلم را عوض کنیم که پروانه ساخت بدهند و این روند باعث شد که دیر پروانه ما صادر شود و نتوانستیم فیلمبرداری را زود آغاز کنیم و گرنه قصد داشتیم، فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

محمدپور خاطرنشان کرد: ما دوست داشتیم که نام فیلم «مازاراتی» باشد اما شخص آقای خزاعی معتقد بودند، این نام خارجی است و تبلیغ ماشین است. در حالیکه من به آنها یادآور شدم که در فیلم بیش از ۷۰ بار نام این ماشین می‌آید، آنجا تبلیغ نیست؟!

وی همچنین گفت: نمی‌دانم چرا باید درباره اسم یک فیلم شخص رییس سازمان سینمایی تصمیم بگیرد؟! و اساسا اگر اسم مازاراتی خارجی است؟! چرا درباره نام فیلم‌های چون «هتل»، «فراری»، «تگزاس» ،«مرسدس» و... که در سینمای ایران ساخته شده‌اند و برخی دیگر که در حال ساخت است، این موضع مطرح نشد؟! چرا نام برندهای موبایل که در سطح شهر بر سر در مغازه‌ها هستند و خارجی است، مشکلی ندارد؟! ای کاش این تفکر کمی بهبود پیدا کند.

قربان محمدپور در پایان خاطرنشان کرد که این روزها در حال پیش تولید هستند و عوامل هنوز قطعی نیست اما فیلمبرداری با قطعی شدن عوامل دی و بهمن ماه انجام خواهد شد و برای تابستان سال آینده فیلم آماده نمایش می‌شود.


منبع: خبرگزاری ایسنا