نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی فریبا دلیری از ۱۹ فروردین در تالار هنراجرای خود را آغاز می کند. این اثر نمایشی برای گروه سنی کودک و نوجوان است.

 

سایت خبری تئاتر: داستان نمایش «جادوگر کوچولو» قصه از بین رفتن جادوگرها است که پدری برای بچه هایش هنگام خواب تعریف می کند. جادوگر کوچولویی که خوب جادوگری انجام نمی دهد و تصمیم می گیرد در جشن جادوگرها شرکت کند ولی ورود بچه های جادوگر به این جشن ممنوع است. او پنهانی وارد جشن می شود ولی آنها متوجه حضور او شده و تنبیه اش کرده و جارویش را می گیرند و مجبورش می کنند هفت شب پیاده به خانه اش باز گردد و اگر تا سال آینده جادوگر خوبی شود می تواند در جشن آنها شرکت کند. این آغاز ماجرایی برای جادوگر کوچولو در مسیر زندگی اش است.

آرش صادقیان حقیقی، فاطمه خدابنده لو، هادی حسنعلی، آرین ناصری مهر، شیرین کاشفی، احسان سامانی منش،  لی لی قربانعلی به عنوان بازیگر در نمایش «جادوگر کوچولو» حضور دارند.

نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی هادی حسنعلی و به کارگردانی فریبا دلیری از ۱۹ فروردین تا آخر اردیبهشت ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده امجدیه سابق روی صحنه می رود.

 

اخبار مرتبط:

آخرین وضعیت جسمی عزت‌الله انتظامی

پژمان جمشیدی و بازی در یک تئاتر

نمایش « فقط به خاطر من» ویژه عکاسان اجرا می شود

زنگ افتتاح «رام کردن زن سرکش» را هما روستا می‌زند

اجرای «سقراط» به نفع هنرمندان مبتلا به سرطان

اردیبهشت تئاتر در پردیس تئاتر خاوران برگزار می شود

۳۴ هنرمند تئا‌تری که از میان ما رفتند