دیوید لینچ از همسرش امیلی استافل پس از ۱۴ سال از هم جدا شدند.

چارسو پرس: «دیوید لینچ» پس از ۱۴ سال از همسرش «امیلی استافل» جدا می‌شود. نشریه «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که استافل ۴۶ ساله از کارگران ۷۷ ساله «جاده مالهالند» (Mulholland Drive) درخواست طلاق کرده و خواستار حضانت دختر ۱۱ ساله‌اش و نیز پرداخت هزینه‌های حقوقی و نفقه شده است. لینچ و استافل تاکنون به این گزارش واکنشی نشان نداده‌اند.

 این زوج ۲۶ فوریه سال ۲۰۰۹ ازدواج کرده بودند. استافل سابقه بازی در فیلم «امپراتوری درون» (Inland Empire) و مینی‌سریال «تویین پیکس: بازگشت» (Twin Peaks: The Return) را دارد.

دیوید لینچ در سال ۲۰۰۸ به «گاردین» گفته بود که زندگی حرفه‌ای خود را نسبت به زندگی شخصی در اولویت قرار داده است: «باید خودخواه باشید. و این وحشتناک است. راستش هرگز نمی‌خواستم ازدواج کنم، هرگز نمی‌خواستم بچه داشته باشم. اتفاقی به اتفاق دیگر منجر می‌شود و می‌بینید که [ازدواج کرده‌اید]. کاری که باید می‌کردم را کردم. می‌شد آثار بیشتری ساخته شود. همیشه مزاحمت‌های زیادی ایجاد می‌شود.»

استافل در کتاب خاطرات لینچ به «کریستین مک‌کنا» گفته بود: «پس از آنکه لولا به دنیا آمد، [لینچ] در کارش غرق شد، کاری که همیشه می‌کند… کار می‌کند و این‌گونه شاد می‌شود.»

دیوید لینچ پیش از استافل سه مرتبه ازدواج کرده بود. او از سال ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۴ با «پگی لینچ» ، از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۷ با «ماری فیسک» و از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ با «ماری سویینی» ازدواج کرده و در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ گزارش می‌شد که با «ایزابلا روسلینی» رابطه داشته است.

این فیلمساز علاوه بر لولا دختر ۵۵ ساله‌ای به نام جنیفر از همسر اولش، یک پسر ۴۱ ساله به نام آستین از همسر دومش و یک پسر ۳۱ ساله به نام رایلی از همسر سومش دارد.