کتاب «مقدمه بر تئاتر، آینۀ طبیعت» تألیف اورلی هولتن با ترجمۀ محبوبه مهاجر از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

چارسو پرس: چاپ سیزدهم کتاب «مقدمه بر تئاتر، آینۀ طبیعت» تألیف اورلی هولتن با ترجمۀ محبوبه مهاجر از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب «مقدمه بر تئاتر» به مواردی از جمله: تئاتر چیست؟ طرز کار با آن چگونه است؟ تئاتر خوب کدام است؟ این‌ها سؤالاتی است که بسیاری از مردم می‌پرسند و شاید عدة بسیاری از آن‌ها هم به‌دلیل بی‌جواب ماندن همین سؤالات از رفتن به سوی تئاتر و تماشا کردن آن خود را محروم می‌سازند.

هر هنر نمایشی از پنج جزء تشکیل شده است: عمل، عامل، وسیله، صحنه و هدف. این کتاب در فصول دوازده‌گانة خود به تبیین این عناصر می‌پردازد. این کتاب برای عموم مردم قابل استفاده است و برخلاف دیگر کتاب‌های موجود در مورد تئاتر برخورد تاریخی با این مقوله نمی‌کند و سعی می‌کند تا ناآشنایان با تئاتر را هم وارد این دریای بیکران از خلاقیت کند.

چاپ سیزدهم این کتاب در ۲۹۰ صفحۀ وزیری، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۹۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیام‌رسان‌های بله و ایتا انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.