شنبه , ۲۲ شهریور, ۱۴۰۴
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
دسترسی ها
تماس با ما
ویدئو- اصغر پورمحمدی در «قاف»؛ حذف فردوسیپور تصمیم سازمان بود
شناسه خبر : 56799 | تاریخ انتشار : 3 بهمن 1402 16:09 |
مدیر سابق شبکه سه میگوید: حذف عادل فردوسیپور تصمیم سازمان بود و برنامه نود مقداری سیاسی شده بود.
به اشتراک بگذارید :
https://teater.ir/news/56799
ثبت دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
1 + 1 =
اخبار مشابه
برچسب ها
برنامه نود
عادل فردوسی پور
تلویزیون
صدا و سیما
تازه ترین مطالب
۱۵ فیلم برتر درباره آدمکشها
نقد فیلم «I Swear»؛ درامی صمیمی درباره سندرم تورت
نقد فیلم The Sun Rises On Us All؛ ملودرامی چینی درباره عشق، خیانت و پشیمانی
نقد فیلم !Bravo Bene؛ شوخیای که خارج از ایتالیا نامفهوم است
نقد فیلم Maddie’s Secret: جان ارلی و خط باریک میان طنز و تراژدی
حبیب رضایی از اشتباهش در «بوتیک» میگوید؛ نگاهی به کارنامه سینمایی با «بیپولی»
از «گاو» تا «گوزنها»؛ نگاهی انتقادی به محبوبترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران
«۲۵۷»، نمایشی که مخاطب را به بازیگر تبدیل میکند
برگزیدگان بخش فیلمنامه جشنواره کیارستمی معرفی شدند
اکران فیلمهای مرمتشده از اصلانی و شیردل در جشنواره فیلم کوتاه تهران
«خر لنگ»، فیلم تاریخی جدید کیانوش عیاری در آستانه تولید
فیلم کوتاه «آپاترید» در جشنواره فیلم مسلمانان کازان تقدیر شد
نمایش سه مستند درباره زنان پیشگام نقاشی نوین ایران در سینماتک موزه هنرهای معاصر
بیانیه جمعی از سینماگران؛ «غریزه» باید اکران شود
«خرگوش سیاه خرگوش سفید» به جشنوارههای شیکاگو و لندن راه یافت
پربازدیدترین ها
فیلم کوتاه سه ثانیهای «تعدد» به جشنواره ویلاماره ایتالیا راه یافت
«صدای هند رجب»؛ مستندی تکاندهنده که دنیا را به شنیدن رنج غزه دعوت میکند
علی شادمان با «رامسس دوم» به تئاتر بازمیگردد
نقد فیلم Night Always Comes | ونسا کربی در یک شب پرتنش و تاریک
نقد فیلم «Relay»: تریلر جدید ریز احمد که ثابت میکند هنوز هم میتوان آثار کلاسیک ساخت
عکس- نمایش «بر زمین میزَنَدَش» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس در تئاتر شهر
فیلم کوتاه «شال سیاه» نامزد دریافت جایزه در جشنواره «هولی شورتس» شد
نقد فیلم «Broken English» | ادای دینی عاشقانه به «Marianne Faithfull»
نقد فیلم «Mektoub, My Love: Canto Due»؛ پایان دیرهنگام سهگانه عبدللطیف در سواحل سِت
نقد فیلم «Preparation for the Next Life»؛ داستانی از عشق، مهاجرت و PTSD
گزارش تصویری
عکس- نشست خبری همایون شجریان
عکس- نمایش «باغ بیآلبالو» به کارگردانی لیلی رشیدی و محمد عاقبتی
عکس- نمایش «اعترافاتی درباره زنان» به کارگردانی شهروز دل افکار
عکس- نمایش «خُرده انسان» به کارگردانی حسین کیانی
تصاویر| اکران مستند «پیرپسر» با حضور عوامل در خانه هنرمندان
فیلم
چرا «باشو غریبه کوچک» بهرام بیضایی پنج سال توقیف بود؟
پشت پردهٔ انصراف خانه سینما از معرفی فیلم ایرانی به اسکار