نسخه تازه‌ای از درام ترسناک «خیابان وحشت» جلوی دوربین می‌رود که قصد احیای داستان این اثر کلاسیک را دارد.
چارسو پرس: شبکه اینترنتی نتفلیکس تهیه‌کننده نسخه تازه است که پخش سینمایی خواهد داشت. شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که بحث تولید این نسخه احیا شده از سال ۲۰۲۱ مطرح بوده و حالا به مرحله عمل رسیده است. این نسخه با هزینه اندک ۱۲ تا ۱۷ میلیون دلاری وارد مرحله تولید می‌شود.

برای کارگردانی نسخه احیا شده خیابان وحشت هنوز کسی انتخاب نشده و نتفلیکسی‌ها از آر ال استین نویسنده نول «خیابان وحشت» دعوت به همکاری کرده‌اند. قرار است کارگردان فیلم با نظر مثبت او انتخاب و معرفی شود.

استین در حساب توئیتری خود نوشته است: «بالاخره و با کمال خوشبختی باید اعلام کنم که یک «خیابان وحشت» تازه قرار است وارد مرحله تولید شود و مدیران نتفلیکس قول داده‌اند برای هر چه بهتر شدن آن، از هیچ کوششی دریغ نکنند. خوشحالم که فیلمنامه فیلم براساس داستان کتاب پرخواننده من نوشته می‌شود.»

خط اصلی داستان «خیابان وحشت» در رابطه با پنج دختر کالج است که می‌‎خواهند جشن پایان تحصیلی‌شان را برگزار کنند. با آنکه در ظاهر امر همه چیز خوش و خرم است، اما به زودی رشته‌ای از قتل‌های مخوف صورت می‌گیرد. وقوع پی در پی این قتل‌ها باعث وحشت اهالی شهر و به ویژه دانش آموزان بزرگترین دبیرستان شهر می‌شود. لیزی مک وای کاراکتر اصلی داستان متوجه این واقعیت می‌شود که قتل پنج دختر فارغ التحصیل، ارتباط عجیبی در دل خود دارد. او در حالی که مشغول جمع آوری مدارک و کنار هم قرار دادن آنهاست، باید از چنگ قاتل ناشناس هم فرار کند. همه چیز حکایت از آن می‌کند که لیزی قربانی بعدی است.

سه قسمت قبلی این فرانچایز دلهره آور را لی جانیک کارگردانی کرده و معلوم نیست برای ساخت قسمت چهارم و احیا شده این مجموعه فیلم، باز هم پشت دوربین برمی‌گردد یا نه. سازندگان فیلم تصمیم دارند برای نقش‌های اصلی فیلم از بازیگران تازه وارد و کمتر شناخته شده استفاده کنند. از این نظر، آنها همان راهی را در پیش می ‌یرند که تهیه‌کنندگان فرانچایز «جیغ» با موفقیت به آن عمل کردند.
سه‌گانه «خیابان وحشت» که سالهای ۱۹۹۴، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اکران عمومی شدند، با هزینه تولید اندک خود، موفق به فروش جهانی بالای ۳۰۰ میلیون دلار شدند.