کلی مارسل در اولین تجربه حرفه‌ای خود در مقام فیلمساز، پشت دوربین ونوم ۳ قرار می‌گیرد.
چارسو پرس: این اکشن کمیک استریپی با نام کامل «ونوم: آخرین رقص» روانه پرده سینماهای جهان خواهد شد.

تهیه کنندگان فیلم در کمپانی سونی تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ را به عنوان زمان اکران عمومی آن انتخاب کرده‌اند.

تام هاردی برای سومین بار در قالب کاراکتر روزنامه نگار سمج ادی بروک بازی می‌کند که یک موجود بیگانه فضایی به نام ونوم در درون این شخصیت قرار گرفته و او را وادار به انجام کارهایی مختلف می‌کند.

تا قبل از این قرار بود ونوم ۳ برای هشتم نوامبر همین سال اکران عمومی شود. دلیل تعویض زمان نمایش عمومی فیلم مشخص نیست.

اطلاعی از خط اصلی داستان فیلم در دست نیست و سازندگانش در این رابطه سکوت کرده و گفته‌اند قصد لو دادن داستان را تا زمان اکران عمومی ندارند.

چیوتل اجییوفور، جونو تمپل و کلارک بروکو از دیگر بازیگران قسمت جدید این اکشن ابرقهرمانانه غیرمتعارف هستند.

کلی مارسل در اولین تجربه حرفه‌ای خود در مقام فیلمساز، پشت دوربین ونوم ۳ قرار می‌گیرد.
دو قسمت قبلی ونوم در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ توسط روبن فلشر و اندی سرکیس کارگردانی شده‌اند. سرکیس در قسمت دوم در قالب کاراکتر خبیث داستان هم بازی کرد.

این دو فیلم بر روی هم در جدول گیشه فروش سینماهای جهان (هم آمریکا و هم بقیه کشورهای دنیا) موفق به فروش بسیار خوب یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری شده است.

مدیران شرکت سونی آوریل ۲۰۲۲ خبر تولید قسمت سوم ونونم را اعلام کردند و گفتند قصد دارند این قسمت از بلاک باستر پرفروش خود را تهیه کنند. دلیل تاخیر در شروع کار تولید، اصلاحیه هایی بود که باید روی فیلمنامه فیلم انجام می شد.

در عین حال، اعتصاب چند ماهه اتحادیه بازیگران هالیوود در سال قبل که کار ساخت تمام محصولات سینمایی را متوقف کرد، عامل مهم دیگری در تاخیر در تولید ونوم ۳ بوده است.