مخاطب در برخورد اول با سه سریال ویژه ایام نوروز و رمضان سال ۱۴۰۳، با روی باز برخورد می‌کند اما سیر نزولی مخاطبان در قسمت‌های بعدی نشانه واضحی است از اینکه مخاطب وفادار سریال هم کاهش یافته و از ادامه تماشای سریال ناامید شده است.
چارسو پرس: ظاهرا آمار تلوبیون تنها شاخصی است که می‌توان آثار پخش شده از رسانه ملی را به لحاظ اقبال مخاطب بررسی کرد. بر همین مبنا سه سریالی که ویژه ایام نوروز و رمضان سال ۱۴۰۳ انتخاب شدند را به لحاظ بازدید مخاطبان سامانه بررسی کردیم و نتیجه قابل تأمل بود. 

ظاهرا مخاطب در برخورد اول با این آثار با روی باز برخورد می‌کند اما سیر نزولی مخاطبان در قسمت‌های بعدی نشانه واضحی است از اینکه مخاطب وفادار سریال هم کاهش یافته و از ادامه تماشای سریال ناامید شده است. 

این را هم متذکر شویم که در سامانه‌های پخش اینترنتی مثل تلوبیون، قسمت‌های اول و آخر نمی‌توانند شاخص دقیقی برای ارزیابی کلیت یک اثر باشند و در روزها و ماه‌های آتی، امکان بالا رفتن مخاطبان هر قسمت وجود دارد. به همین دلیل بیش از آنکه متمرکز بر تعداد بینندگان هر قسمت باشیم سیر نزولی نمودار مخاطبانش را آوردیم.

 

 



منبع: فرهیختگان