«معصوم» فیلم ژانر وحشت با بازی و تهیه‌کنندگی سیدنی سوئینی، از انتقادات مسیحیان برای تبلیغات این اثر استفاده کرده است.
چارسو پرس: «معصوم» Immaculate جدیدترین فیلم سیدنی سوئینی روی پرده‌های سینما، مورد انتقادات مسیحیان و محافظه‌کاران آمریکایی قرار گرفته است؛ اما کمپانی پخش کننده این اثر، اینطور که پیداست، مشتری خود را شناخته و از حمله منتقدان، برای پیشروی اهداف خود استفاده کرده است.

«معصوم» داستان یک راهبه آمریکایی در یک صومعه‌سرا ایتالیایی را دنبال کرده که ناگهان کاراکتر سوئینی، حامله می‌شود. نه تنها هیچ مردی در زندگی این راهبه وجود ندارد، بلکه ورود مردها به صومعه‌سرا زنان، ممنوع است. با توجه به چنین خط داستانی، دور از انتظار نبود که جامعه مسیحیان آمریکا با چنین فیلمی به مشکل برخورند. گویا سکانس پایانی اثر، بیشتر از باقی موضوعات، خشم مسیحیان را به همراه داشته است. با این حال، کمپانی پخش کننده، به جای عذرخواهی یا رفع سو تفاهم، از این رسوایی بوجود آمده برای کمپین بازاریابی این اثر استفاده کرده است.

چند توییت در طول اکران این فیلم، وایرال شد و به ماهیت «ضد مسیحیت» این اثر اشاره داشته‌اند.
یکی از این توییت‌ها با این شرح بود: «لیبرال‌ها وقتی دیدن که افراد ضد روشن‌فکری، شیفته سیدنی سوئینی شدن، سریعاً او را در یک فیلم کفرآمیز، شیطان‌ پرستانه، فمینیست و طرفدار سقط جنین، گذاشتند تا مسیحیان را تحقیر کنند.»

در توییتی خطاب به صحبت‌های بالا، نفری نوشت که دوست دارد این متن را روی یک تیشرت بییند. کمپانی پخش کننده فیلم نیز از این فرصت استفاده کرد و جملات بالا را روی تیشرت چاپ کرد و برای فروش گذاشت.