با وجود اکران عمومی سه فیلم تازه، قسمت جدید «گودزیلا علیه کونگ» دوباره صدرنشین جدول هفتگی گیشه سینماهای آمریکای شمالی شد
چارسو پرس: این اکشن ماجراجویانه علمی تخیلی در سه روز آخر هفته توانست ۳۲ میلیون دلار فروش کند.
به این ترتیب، فروش ده روز نخست نمایش عمومی فیلم در آمریکای شمالی به رقم مقبول ۱۳۵ میلیون دلار رسیده است.
فروش بین المللی فیلم هم حدود ۲۳۶ میلیون دلار بوده که رقم کلی فروش جهانی ۳۶۱ میلیون دلاری را برای آن به ارمغان می آورد

اهل فن می گوید فروش گودزیلا علیه کونگ در هفته دوم نمایش در آمریکا وکانادا با یک افت ۶۰ درصدی همراه بوده که برای بلاک باستری با حضور دو هیولای کلاسیک تاریخ سینما رقم زیادی به حساب می آید.
دومین فیلم جدول، «مانکی من/ مرد میمونی» اولین ساخته سینمایی دیو پاتل بازیگر جوانی است که از هند راهی هالیوود شد. این درام دلهره آور اجتماعی با افتتاحیه ای ۱۰ میلیون دلاری این ردیف را اشغال کرد.

پاتل که با «میلیونر زاغه نشین» مطرح شد، در فیلم خود نقش اصلی را هم بازی کرده است. او جوانی به نام کید/ بچه است که همراه مادرش در دهکده ای جنگلی در جنوب هند زندگی می کند.
زمانی که روحانی بانفوذ منطقه یکی از افسران فاسد را به دهکده می فرستد تا آنجا را تصاحب کند، درگیری کید با این دو آغاز می شود.

کمپانی یونیورسال برای تولید این فیلم حدود ۱۰ میلیون دلار هزینه کرده و از حالا می توان به آن لقب یک کار پرفروش را داد.

اکشن ماجراجویانه «شکارچیان ارواح: امپراطوری یخ زده» با فروش ۹ میلیون دلاری اش، در ردیف سوم قرار گرفت تا فروش کلی ۸۹ میلیون دلاری را تجربه کند.

چهارمین فیلم جدول گیشه آمریکا درام ترسناک و سوپرنچرال «اولین فال بد» است که توانست افتتاحیه ای بالای ۸ میلیون داشته باشد.

آرکاشا استیونس کارگردان فیلم است که آنرا با حضور بازیگرانی گمنام ساخته و عقیده دارد ستاره اصلی فیلمش، داستان جذاب و مهیج آن است.

این داستان درباره زن جوانی است که از سوی کلیسا به شهر رم فرستاده می شود تا در آنجا در یک کلیسای قدیمی مشغول کار شود.

این راهبه جوان بزودی متوجه وجود یک توطئه فراطبیعی در محل کلیسا می شود که در ارتباط با تولد دوباره ضد مسیح است.

برای تولید این فیلم، مدیران کمپانی والت دیزنی حدود ۳۰ میلیون دلار هزینه کرده اند و می توان پیش بینی کرد تا پایان اکران عمومی آن، هزینه اش را پوشش داده و به سودآوری هم برسد.