برخی به الهام گرفتن شدید دو فیلم «جوکر» از سینمای مارتین اسکورسیزی اشاره کردند و یکی از مخاطبین نوشت:«اگر جوکر 1 «راننده تاکسی» بود، جوکر 2 «نیویورک نیویورک» است! منتظرم در جوکر 3 او را در رینگ بوکس (اشاره به فیلم «گاو خشمگین») ببینم!»
چارسو پرس: با نمایش اولین تریلر فیلم «جوکر: جنون مشترک» طرفداران سینما، به بحث و واکنش به این تریلر پرداختند. بسیاری از نماهای زیبای این فیلم، مخصوصا نمایی که واکین فینیکس در پشت شیشه لبخندش دقیقا بر لبخندی که گاگا بر شیشه کشیده منطبق می‌شود تعریف کرده و این تریلر را یکی از زیباترین تریلرها سال دانستند.

یکی از مخاطبان این تریلر نوشته: «شاید واکین فینیکس به اولین بازیگر پس از هرولد راسل بدل شود. که برای یک نقش دوبار اسکار گرفته!»

از دیگر نکاتی که برخی مخاطبان به آن اشاره کرده‌اند، تغییر رابطه همیشگی جوکر و هارلی کوئین در این اثر است. در حالی که در نسخه کامیک و انیمیشن دهه نود (جایی که اولین بار شخصیت هارلی کوئین معرفی شد) بیشتر جوکر است که هارلی کوئین را اغوا می‌کند و از یک روانشناس به یک روان پریش تبدیل می‌کند، در این تریلر به نظر می‌آید کوئین خود بخشی از بیماران تیمارستان آرخام است و اوست که به جوکر علاقه پیدا می‌کند و در حالی که آرتور فلک در حال فرار از پرسونای جوکر است، هارلی او را به سمت جوکر بودن سوق می‌دهد. 

برخی دیگر هم به الهام گرفتن شدید دو فیلم «جوکر» از سینمای مارتین اسکورسیزی اشاره کردند و یکی از مخاطبین نوشت:«اگر جوکر 1 «راننده تاکسی» بود، جوکر 2 «نیویورک نیویورک» است! منتظرم در جوکر 3 او را در رینگ بوکس (اشاره به فیلم «گاو خشمگین») ببینم!»