نخستین تصویر از فیلم The Apprentice با نقش آفرینی سباستین استن در قامت دونالد ترامپ و به کارگردانی علی عباسی منتشر شده است.
چارسو پرس: دونالد ترامپ ۷۷ ساله را می‌توان به عنوان یکی از مشهورترین افراد تاریخ کشور ایالات متحده آمریکا به شمار آورد که در حوزه‌های مختلفی حضور چشم‌گیر داشته است؛ از جمله بر عهده داشتن مقام ریاست جمهوری کشور خود بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ میلادی که او را به مردی سیاسی و اقتصادی بسیار مهمی تبدیل کرده است تا حدی که هالیوود را مجاب کرده تا فیلم بیوگرافی او تحت عنوان The Apprentice (کارآموز) را تولید نماید.

در این فیلم که سباستین استن ایفای نقش دوران جوانی دونالد ترامپ را بر عهده گرفته، به تجارت املاک و مستغلات وی در دهه‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ میلادی پرداخته و فضای رقابتی آن دوران آمریکا را به معرض نمایش گذاشته که مملو از فساد و دست‌های پشت پرده بوده و این مرد جوان سعی دارد تا از زیر سایه پدرش خارج شود. نکته حائز اهمیت این پروژه به کارگردان ایرانی آن یعنی علی عباسی مربوط می‌شود که ساخت قسمت دوم مجموعه تلویزیونی تحسین شده آخرین بازمانده از ما را برای شبکه HBO بر عهده داشته است.

در ادامه می‌توانید نخستین تصویر منتشر شده از این فیلم بیوگرافی را مشاهده نمایید.