سابرینا ایمپاچیاتوره و دامهنال گلیسون به این سریال پیوسته‌اند و جزوی از نقش‌های اصلی سریال خواهند بود.
چارسو پرس: سریالی جدید در دنیای The Office در دست ساخت است و حالا دو عدد از بازیگران آن مشخص شده‌اند.

به‌گزارش ورایتی، سابرینا ایمپاچیاتوره و دامهنال گلیسون به این سریال پیوسته‌اند و جزوی از نقش‌های اصلی سریال خواهند بود. ایمپاچیاتوره بازیگری ایتالیاییست که اغلب در فیلم‌های ایتالیایی همچون Napoleon and Me و Miss F بازی کرده است، اما اخیرا با فصل دوم سریال The White Lotus به شهرت رسید و برای آن توانست نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به‌دست آورد. از طرفی دیگر گلیسون بازیگری ایرلندیست که بیشتر به واسطه ایفای نقش «ژنرال هاکس» در سه‌گانه جدید Star Wars شناخته می‌شود، اما در فیلم‌هایی همچون Ex Machina و The Revenant هم بازی کرده است.

سریال جدید The Office در Universal TV در حال ساخت است و توسط گرگ دنیلز (خالق سریال اصلی آفیس آمریکایی) و مایکل کومان خلق می‌شود. ظاهرا این سریال در همان دنیای آفیس اصلی جریان دارد و یک ریبوت نیست، اما ما را به دفتری جدید پر از شخصیت‌های جدید می‌برد.

سریال اصلی آفیس خود اقتباسی از سریالی انگلیسی با همین نام بود و از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال در شهر اسکرنتون و شرکت کاغذ داندر میفلین دنبال می‌شد. استیو کارل، رین ویلسون، جان کرازینسکی، جنا فیشر، اد هلمز، میندی کیلینگ و بی‌جی نواک از جمله بازیگران اصلی این سریال بودند.