به تازگی تصاویری برای فیلم مورد انتظار Furiosa منتشر شده که رویارویی آنیا تیلور جوی و کریس همسورث را نشان می‌دهد.
چارسو پرس: فیلم «فیوریوسا: حماسه مد مکس» جدیدترین فیلم ساخته شده توسط جورج میلر در این فرنچایز حماسی و علمی تخیلی به شمار می‌رود که پیش‌درآمدی برای فیلم Mad Max: Fury Road است و قرار است داستان خاستگاه شخصیت فیوریوسا را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد.

بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر این اثر سینمایی و بازگشت به دنیای دیستوپیایی این فرنچایز هستند. در این اثر سینمایی تازه و برخلاف فیلم قبلی که نقش فیوریوسا را شارلیز ترون بازی کرده بود، در این فیلم آنیا تیلور جوی نقش این شخصیت را به تصویر می‌کشد. در کنار وی نیز کریس همسورث نقش شخصیت شرور فیلم را بازی می‌کند.

به تازگی تصاویری برای فیلم «فیوریوسا» منتشر شده که نیم نگاهی از درون این اثر سینمایی را نشان می‌دهد. در یکی از این تصاویر، آنیا تیلور جوی در حال خروج از یک ماشین دیده می‌شود. در تصویر دیگر نیز او در دستان ارباب جنگی به نام دمنتوس با بازی کریس همسورث قرار دارد. تصویر سوم نیز آنیا تیلور جوی را در وضعیتی نشان می‌دهد که بسیار شبیه به وضعیت فیوریوسا در فیلم قبلی است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

 

 



اخیرا ویدیویی از این اثر سینمایی در رویداد سینماکان نیز برای حاضرین پخش شد، ویدیویی که در آن، مادر فیوریوسا نیز به تصویر کشیده شده بود. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر سینمایی نیز می‌توان به تام بورک، جان هاوارد و چارلی فریزر اشاره کرد. فیلم «فیوریوسا» قرار است در تاریخ ۲۳ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها بیاید.