به تازگی تصویری تازه از پشت صحنه فیلم «فرانکشتاین» ساخته گیرمو دل تورو منتشر شده است.
چارسو پرس: کارگردان برنده جایزه اسکار یعنی گیرمو دل تورو قرار است سرانجام اقتباس بسیار مورد انتظار خودش از داستان Frankenstein را به روی پرده سینماها بیاورد و فیلم‌برداری این اثر سینمایی نیز در جریان است. در همین راستا نیز به تازگی این فیلمساز تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر کرده که خودش را در کنار فیلم‌بردار دن لاستسن نشان می‌دهد، آن هم در مکانی که یکی از بخش‌های نمادین داستان اورجینال به شمار می‌رود.

در حالی که این تصویر تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، اطلاعات چندانی را از این اثر سینمایی آشکار نمی‌کند اما بازیگران فیلم را نشان می‌دهد که روی لباس‌هایشان برف دیده می‌شود و ظاهرا در داخل یک کشتی قرار دارند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این فیلم تا چه اندازه به رمان نوشته مری شلی وفادار خواهد بود اما داستان اصلی روایتی فراگیر از دیدگاه شخصت کاپیتان والتون دارد که در سفرش به قطب شمال با این دانشمند و هیولایش آشنا می‌شود.


فیلم «فرانکشتاین» بر اساس رمان ترسناک و علمی تخیلی کلاسیکی به همین نام است و حول محور دانشمندی به نام فرانکشتاین است که قصد خلق زندگی دارد و در نتیجه این تلاش خودش نیز موجودی خوفناک را خلق می‌کند. اسکار آیزاک قرار است نقش این دانشمند را در این فیلم بازی کند و این در حالی است که جیکوب الرودی نیز نقش هیولای فرانکشتاین را بازی خواهد کرد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «فرانکشتاین» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به میا گاث، کریستوف والتز، فلیکس کامرر، لارس میکلسن و چارلز دنس اشاره کرد. گیرمو دل تورو که علاقه بسیار زیادی برای ساخت این اثر اقتباسی داشته، سرانجام موفق به انجام این کار شده و با توجه به برداشت بسیار موفق او با انیمیشن Pinocchio، هیجان برای این فیلم تازه نیز بسیار زیاد است.

در حال حاضر هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم «فرانکشتاین» روی پرده سینماها تعیین نشده اما احتمالا این فیلم در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.