بزرگداشت بهرام ریحانی توسط مدیر عامل تئاتر تهران در اختتامیه جشن اردیبهشت تئاتر ایران برگزار شد.

 

به گزارش سایت خبری تئاتر: پردیس شهرتهران، امسال میزبان جشن اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران بود که به دعوت این مجموعه خانواده بهرام ریحانی درجشن حضور پیدا کردند و مراسم گرامی داشت این هنرمند فقید تئاتر را با همراهی حمیدشاه آبادی، دکترمحمد رضاخاکی، دکترفریندخت زاهدی گرامی برگزار شد.

در همین رابطه مهدی محمود اقدم مدیرعامل پردیس تئاتر تهران گفت:« جای بسی تاسف است که هر سال برخی از بزرگان و هنرمندان برجسته تئاتر بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع می گویند.

همچنین درگذشت مصطفی عبداللهی هنرمند با سابقه، با اخلاق و خلاق تئاتر و رادیو را تسلیت می گویم. به همین مناسبت و برای ارج نهادن به هنرمندان برجسته و شریف تئاتر بر خود وظیفه دانستیم تا درخلال مراسم اختتامیه اردییبهشت تئاتر ایران یاد وخاطره هنرمندان درگذشته درسال 1393همچون بهرام ریحانی را گرامی بداریم. هرچند بر این باوریم که پهلوانان نمی میرند، بلکه عدم حضور خود در جهان تئاتر را نیز با نمایشی از جنس «در اعماق» اعلام می کنند. بنابراین این هنرمندان درصحنه، همچون خورشید می درخشند و چراغ تئاتر ایران را پرنورتر می کنند.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات شهرداری تهران به خصوص مجموعه تئاتر تهران در برگزاری اختتامیه جشن اردیبهشت تئاتر ایران تشکر و قدردانی کرد. شایان ذکر است دکترسید محمد هادی ایازی معاون وزیر بهداشت و درمان نیز به دعوت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم حضور داشت و در مورد علل فوت هنرمندان تئاتر بر اثر بیماری سرطان توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

 از دیگر برنامه هایی که پردیس تئاتر تهران برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران اجرا کرد ؛می توان به پرده خوانی مرشدورمزیار، خیمه شب بازی برای کودکان، اجرای گروههای مختلف نمایشی برای اقشار مختلف با برپایی غرفه های مختلف در فضای باز مجموعه و لابی سالن اصلی و.. اشاره کرد.  

 

اخبار مرتبط:

زمان و مکان تشییع پیکر مصطفی عبدالهی مشخص شد

تقدیر از سایت خبری تئاتر در اردیبهشت تئاتر ایران

اجرای 30 تئاتر در تهران

پیشکسوت تئاتر کرمانشاه درگذشت

خوانش نمایشنامه «دوشخصیتی» در چایخانه اداره تئاتر

اصغر خلیلی در هند کارگاه تئاتر برگزار می‌کند

بهروز غریب‌پور: امیدوارم «اپرای سعدی» بدون هیچ مشکلی در شیراز اجرا شود

فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر

چه بخشی از جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟