همیشه گمانه‌زنی‌هایی درباره بازگشت رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول وجود داشته و اوایل امسال هم رابرت داونی جونیور به این گمانه‌زنی‌ها قوت بخشید، اما برادران روسو چندان موافق این بازگشت نیستند.
چارسو پرس: رابرت داونی جونیور در اینباره گفت که این نقش بخشی از DNA اوست و این نقش، او را انتخاب کرده است. همچنین گفت که هیچوقت علیه کوین فایگی شرط‌بندی نکنید چرا که بازنده خواهید بود.
البته بنظر می‌آید که برادران روسو با بازگشت رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول چندان موافق نیستند و در جریان یک مصاحبه برادران روسو دلایل خود را گفتند.
برادران روسو معتقدند که داستان تونی استارک برای همیشه تمام شده است، البته باید گفت که مارول راه‌های زیادی برای بازگرداندن شخصیت‌هایش دارد. جو روسو در این باره گفت:

ما داستان او را تمام کردیم و این بستگی به خود مارول دارد که چگونه بخواهد دوباره این داستان را باز کند.
رابرت داونی جونیور و برادران روسو در سه فیلم باهم همکاری داشتند و داونی جونیور با کمک برادران روسو توانست میراث فراموش‌نشدنی‌ای از خود باقی بگذارد. از آن زمان به بعد رابرت داونی جونیور موفقیت‌های خود را ادامه داده و اخیرا نیز توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را برای بازی در فیلم اوپنهایمر کسب کند.