برنده ۲ دوره اسکار تابستان امسال جایزه سینه مریت مونیخ را از جشنواره ۲۰۲۴ دریافت خواهد کرد
چارسو پرس: جسیکا لنگ بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار امسال جایزه سینه مریت را از جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ دریافت می‌کند تا از کمک‌های چشمگیرش به دنیای سینما تجلیل شود.

لنگ تا به امروز ۲ جایزه اسکار، ۵ جایزه گلدن گلوب و ۳ جایزه امی را دریافت کرده است. او ۶ بار نامزد دریافت جوایز اسکار شده است.

لنگ هم‌اکنون برای دومین بار برای دریافت جایزه تونی نامزد شده است. او نقش اصلی نمایش مادر پائولا و گل را که برای اولین بار در تاریخ ۲۵ آوریل در برادوی روی صحنه رفت، بازی کرده است.
همانطور که گفته شد، لنگ جایزه افتخاری جشنواره فیلم مونیخ را دریافت خواهد کرد و در کنار آن منتخبی از عکس‌های هنری خودش را به مدت ۳ ماه در موزه تئاتر آلمان به نمایش می‌گذارد؛ در واقع کسانی که از نمایشگاه ۳ ماهه عکس‌های لنگ بازدید می‌کنند، عکس‌هایی را که لانژ در طول قرنطینه کووید ۱۹ در شهر نیویورک گرفته است، می‌بینند.

کریستوف گرونر مدیر جشنواره فیلم مونیخ و جولیا وایگل کارگردان هنری می‌گویند: “استعداد پایدار و تطبیق‌پذیری جسیکا به عنوان یک بازیگر و کاوش هنری او از طریق عکاسی، این بازیگر را شایسته دریافت جایزه افتخاری جشنواره فیلم مونیخ می‌کند.