وحید آقاپور و مریم داننده فرد پس از تجربه‌ی موفق در نمایش «خبری از او نیست» به اثر جدید جواد مولانیا به تهیه کنندگی سپهر صاحبی پیوستند.
چارسو پرس: وحید آقاپور که فعالیت حرفه‌ای خود را در عرصه‌ی بازیگری از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده سال گذشته در سه دوره‌ی اجرایی با جواد مولانیا در نمایش پرفروش و پرمخاطب «خبری از او‌نیست» همکاری داشته است. 
مریم داننده فرد بازیگر تئاتر و همسر وحید آقاپور نیز پس از ۲۲۵۲ روز دور از صحنه با نمایش «خبری از او نیست» به تئاتر بازگشت.

در خلاصه داستان این اثر چنین آمده:«سی و یک رویا، قصه‌ی همه‌ی ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا که پیش‌ از این نمایش‌های موفق «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو» و «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را به روی صحنه برده است.
 
از دیگر عوامل می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی ( دستیاران اول کارگردان)، زهره آقامیر (دستیار دوم کارگردان)، علی حمصیان (عکاس، ساخت تیزر)، امیر محمدرفیع خواه (طراح پوستر و لوگوتایپ)و  سارا حدادی ( مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.
 
این نمایش خرداد ۱۴۰۳ در تماشاخانه ملک به روی صحنه خواهد رفت و دیگر بازیگران این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.