رئیس مرکز هنرهای نمایشی وعده داد تا قبل از آغاز برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان بودجه تزریق شود و تا پایان جشنواره با همه شرکت‌کنندگان تسویه حساب شود.

پایگاه خبری تئاتر:  این روزها برنامه‌های هنری به ویژه تئاتر با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور با مشکلات عدیده‌ای در برگزاری و تامین بودجه برگزاری مواجه هستند. این عامل باعث شده بیش از آنکه توجه و تمرکز بر روی محتویات و مضمون آثار باشد، نگاه به سمت هزینه‌ها سوق داده شود که به تدریج گاهی اوقات موجب کاهش کیفیت می‌شود.

چندی پیش دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از عدم تامین بودجه این جشنواره خبرداد و اعلام کرد که این مبلغ نسبت به دوره گذشته افزایش پیدا نکرده است. به همین دلیل این موضوع را از قادر آشنا رئیس مرکز هنرهای نمایشی پیگیر شدیم.

رئیس مرکز هنرهای نمایشی در پاسخ به خبرنگار فارس اظهار داشت: طی پیگیری‌ها و تاکیداتی که صورت گرفته شده است، بودجه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان قبل آغاز جشنواره تزریق می‌شود.

وی در ادامه گفت: به طور حتم با تمام گروه‌های شرکت‌کننده تا پایان جشنواره تسویه حساب خواهد شد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در خصوص ابقا شهرام کرمی به عنوان دبیر دوره آینده جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خاطرنشان کرد: در این خصوص هیچ تصمیمی گرفته نشده و ابقای شهرام کرمی به عنوان بیست‌و‌یکم این جشنواره بستگی به نظر معاون امور هنری وزارت ارشاد دارد.