جرج میلر کارگردان فیلم Furiosa: A Mad Max Saga حاضر است فیلم احتمالی Thor 5 را برای دنیای سینمایی مارول کارگردانی کند.
چارسو پرس: جرج میلر کارگردان فیلم Furiosa: A Mad Max Saga که به‌تازگی در مصاحبه‌های گوناگون برای کمپين تبلیغاتی فیلم جدیدش شرکت می‌کند در گفت‌وگو با رسانه ComicBook وقتی با سوالی درباره اینکه حاضر است فیلم Thor 5 با بازی کریس همسورث را کارگردانی کند مواجه شد پاسخ داد: «من در هر پروژه‌ای با همسورث کار می‌کنم و واقعا این‌ کار را خواهم کرد چرا که او بازیگری فوق‌العاده است و طیف وسیعی از مهارت‌ها را دارد.»
او همچنین اشاره کرد همسورث در زمره بازیگرانی قرار دارد که هم از لحاظ بدنی آماده است و هم از لحاظ فکری و احساسی از پس نقش‌های پیچیده بر می‌آید. پاسخ میلر موجی از هیجان و درخواست‌ها از طرف هواداران دنیای سینمایی مارول را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است که از کوین فایگی، رئیس استودیو مارول خواسته‌اند مذاکرات با جرج میلر را هرچه سریع‌تر آغاز کند.
در حال حاضر شایعات ساخت فیلم Thor 5 شنیده می‌شود، اما ساخت آن تایید نشده است. در هر حال تایکا وایتیتی پس از عملکرد و انتقادات از فیلم Thor: Love and Thunder اعلام کرد که برای قسمت احتمالی بعدی آن باز نخواهد گشت و کریس همسورث هم بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد تنها در صورتی به این نقش برمی‌گردد که واقعا قرار به انجام کار متفاوتی باشد و قسمت جدید لحن و حس و حال تازه‌ای برای شخصيت ثور به‌همراه بیاورد.

حالا اگر جرج میلر ثور ۵ را کارگردانی کند می‌توانیم امیدوار باشیم نه‌تنها با قدرت بصری که او در ساخت اکشن‌های بزرگ دارد همسورث با اشتیاق بازخواهد گشت، بلکه بسیاری حتی گروهی که لزوما طرفدار مارول هم نیستند با جذابیت اخبار فیلم Thor 5 را دنبال خواهند کرد. اگر از پاسخ میلر در همکاری احتمالی با مارول متعجب شده‌اید جالب است بدانید زمانی او قرار بود فیلم Justice League: Mortal را در دنیای DC بسازد که در مراحل‌ پیش‌تولید ساخت آن لغو شد.
در سال ۲۰۱۹ و در اوج جنجال‌های نظرات مارتین اسکورسیزی درباره دنیای سینمایی مارول، میلر به حمایت از مارول پرداخته بود و اعلام کرد از طرفداران بزرگ MCU است. او در مصاحبه با ددلاین گفته بود: «همه فیلم‌هایشان را تماشا می‌کنم و صادقانه بگویم سینما، سینما است و طیف بسیار وسیعی را شامل می‌شود و درنهایت معنای آن برعهده مخاطب است.»
فیلم جدید جرج میلر، Furiosa: A Mad Max Saga قرار است به‌زودی در جشنواره کن به نمایش درآید و در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۳ (۲۴ می ۲۰۲۴) اکران خواهد شد.
نظر شما چیست؟ به‌طور کلی با ساخت Thor 5 موافق هستید؟ فکر می‌کنید اگر جرج میلر این فیلم را بسازد موفقیت‌آمیز خواهد بود؟ نظرات خود را با ما و مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.