به تازگی تیزری از سریال The Acolyte از سوی سرویس آنلاین دیزنی پلاس منتشر شده که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش می‌گذارد.
چارسو پرس: سریال «اکلایت» جدیدترین سریال از دنیای جنگ ستارگان به شمار می‌رود که انتظار و هایپ برای آن در حال بیشتر شدن است و در روزهای گذشته نیز تیزرهای متعددی از آن پخش شده است و حالا نیز سرویس آنلاین دیزنی پلاس تصمیم به انتشار تیزر جدیدی برای آن گرفته است.

تیزر تازه منتشر شده از سریال «اکلایت» که در ادامه می‎‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، دو تا از جنبه‌های تازه و جالب توجه از این سریال مورد انتظار را به نمایش در می‌آورد که یکی از آن‌ها شلاق نوری ورنسترا رووه و دیگری نیز اولین حضور از یک ووکی جدای در دنیای لایو اکشن جنگ ستارگان است.



نقش شخصیت ورنسترا رووه در سریال «اکلایت» را ربکا هندرسون ایفا می‌کند. این شخصیت یک جدای است که قبلا در رمان‌های The High Republic معرفی شده بود و قرار است در این سریال حضور داشته باشد. این شخصیت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از جنبه‌های برجسته کاراکتر وی، لایت‌سیبر بنفش رنگ او است که می‌تواند به یک شلاق تبدیل شود. همین موضوع نیز در این تیزر تازه به نمایش گذاشته می‌شود.

در این تیزر تازه منتشر شده همچنین اولین ووکی جدای در آثار لایو اکشن جنگ ستارگان دیده می‌شود. این شخصیت کلناکا نام دارد و یوناس سوتامو نقش آن را به تصویر می‌کشد، کسی که نقش چیوباکا را در فیلم‌های متعددی از جنگ ستارگان بازی کرده است.

پخش سریال «اکلایت» از تاریخ ۴ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین دیزنی پلاس شروع خواهد شد.