استودیو Science SARU از ساخت انیمه سریالی جدید براساس مجموعه Ghost in the Shell و برای پخش در سال ۲۰۲۶ خبر داده است.
چارسو پرس: مجموعه شبح درون پوسته باز خواهد گشت. استودیو Science SARU با انتشار تیزری اعلام کرد که انیمه سریالی جدیدی براساس مجموعه Ghost in the Shell در دست ساخت است. این انیمه قرار است در سال ۲۰۲۶ پخش شود و به‌جز تیزر و یک پوستر فعلا اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است. مجموعه شبح درون پوسته توسط ماسامونه شیرو خلق و اولین مانگا آن در سال ۱۹۸۹ منتشر شد.

در حال حاضر سری جدید مانگا این مجموعه با نام The Human Algorithm از سال ۲۰۱۹ در حال نوشتن و پخش است که تاکنون ۴ جلد آن منتشر شده است. همچنین تاکنون ۴ انیمه سریالی و ۵ انیمه سینمایی به‌همراه یک فیلم لایو اکشن با بازی اسکارلت جوهانسون و ۵ انیمه بلند برای بازار خانگی براساس مجموعه شبح درون پوسته تولید و منتشر شده است. درکنار آن ۴ بازی نیز براساس این مجموعه ساخته شده است.

نکته جالب توجه عدم بازگشت Production I.G به‌عنوان سازنده اصلی است که پیش از این قسمت‌های زیادی از انیمه Ghost in the Shell را تولید و منتشر کرده بود. در هر حال استودیو Science SARU این روزها بیشتر برای ساخت انیمه Scott Pilgrim Takes Off شناخته می‌شود که اکنون در حال ساخت انیمه Dandadan برای پخش در پاییز امسال است. بااین‌حال Production I.G برای ساخت انیمه Ghost in the Shell جدید با Science SARU به‌همراه بندای نامکو همکاری خواهد کرد.