آمار فروش نمایش‌های‌ مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

بر این اساس، نمایش «گالیله» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور که از ۲۹ فروردین در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ مخاطب و قیمت بلیت۳۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، با مجموع ۳۱ اجرا و میزبانی از ۱۲ هزار و ۱۶۸مخاطب توانست به فروشی معادل ۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «توو» به کارگردانی محمدمتین اوجانی که اجرای خود را از ۷ خردادماه در تالار چهارسو، با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۵ اجرا و میزبانی از ۲۸۱ مخاطب توانسته به فروشی معادل ۳۸ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان برسد.

نمایش «شاید» به کارگردانی اسماعیل نجار که اجرای خود را از ۷ خردادماه در تالار چهارسو با ظرفیت۱۳۲ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۵ اجرا و میزبانی از ۱۹۷ مخاطب، توانست به فروشی معادل ۱۹ میلیون و ۲۶۱هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «بیرون پشت در» به کارگردانی پرهام خاکزاد نیز که اجرای خود را از ۲۴ اردیبهشت‌ماه در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت۱۷۰ هزار تومان آغاز کرده است، با ۱۶ اجرا و میزبانی از ۱ هزار و ۴۴۹ مخاطب، فروشی معادل ۲۲۱ میلیون۳۴۰ هزار تومان داشته است.

نمایش «دوازده سی و شش» به کارگردانی امید دانشوران که از ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۶۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده است، ‌ با مجموع ۹ اجرا و میزبانی از ۳۱۲ مخاطب به فروشی معادل ۳۰ میلیون و ۸۹۶ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «گربه جان» به کارگردانی حسن علیکرمی که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در تالار سایه با ظرفیت صندلی۷۲ نفر و قیمت بلیت۱۴۰ هزارتومان روی صحنه رفته است، با ۹ اجرا، ۴۰۸ مخاطب جذب کرده و به فروشی معادل ۳۶ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «اتاق ورونیکا» به کارگردانی النا امیدی که از ۲۶ اردیبهشت‌ماه در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان به صحنه رفته است، با ۹ اجرا میزبان ۲۲۰ مخاطب بوده و به فروش ۲۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومانی دست پیدا کرده است.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ» به کارگردانی محمد سلامتی هرمزی که از ۷ خردادماه ۱۴۰۳به صحنه رفته است، هفتمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۳۴۱ تماشاگر بوده است. این نمایش با بلیت ۹۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، مبلغ ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان نیز که اجرای خود را از ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز کرده است، با ۲۲ اجرا توانسته است ۱ هزار و ۵۱۴ تماشاگر را به تماشاخانه سنگلج جلب کند. این نمایش با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری، توانسته با فروش ۶۹ میلیون و ۳۰۴ هزار تومانی به اجرای خود پایان دهد.
در تالار هنر، نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۲۹ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۳ هزار و ۶۷۵ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۲۱۷ میلیون و ۹۵۹ هزار تومان دست پیدا کند.

گفتنی است این آمار، با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان درج شده است.