نمایش «ایستادن بر فراز یک اتفاق» نوشته سیدعلی موسویان و کار روزبه اختری، خرداد و تیرماه، در تالار ناصرخسرو دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

 

سایت خبری تئاتر: این نمایش، کاری از گروه تئاتر «ما»، درام عاشقانه‌ای است که قبل از جنگ اتفاق می‌افتد و تا اشغال خرمشهر ادامه می‌یابد. علاقه احلام دختر خرمشهری به مرزبان عراقی و علاقه عماد پسرعموی احلام به او، بر بستر روایتی از مقاومت، رنج، پهلوانی و شهامت احلام و عماد به تصویر کشیده می‌شود.

عوامل نمایش «ایستادن بر فراز یک اتفاق» عبارتند از مهدی میرزاییان، هدی آهنگر، مونا موسوی و روزبه اختری (بازیگر)، سروش ناطق (دستیار کارگردان)، بهنام رحیمی (موسیقی)، وحید لاری (طراح صحنه و لباس)، سجاد نجفی (طراح پوستر و بروشور)، علی طهرانچی (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه)، نیکو متین  (عکاس) و دانیال چاووشی (مدیر اجرایی).

این نمایش، منتخب سومین جشنواره تئاتر شهر در بخش‌های بازیگری نقش اول زن، بازیگری نقش اول مرد، کارگردانی، نویسندگی و طراحی صحنه و لباس است.

نمایش «ایستادن بر فراز یک اتفاق» نوشته سیدعلی موسویان به کارگردانی روزبه اختری، از 17 خرداد تا 9 تیرماه، هر شب به‌جز شنبه‌ها، ساعت 19:30 در تالار ناصرخسرو واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب تالار مولوی اجرا می‌‎شود.

 

اخبار مرتبط:

چه کارگردن‌هایی از سینما وسوسه تئاتر شدند

دلیل انصراف فولادوند از نمایش «ایرلند نباید جای بدی هم باشه»

«شش جای هشت» در تماشاخانه «بنفش» خوانش می‌شود

فراخوان نخستین دوره جایزه محمود استادمحمد منتشر شد

آغاز به کار تماشاخانه سه نقطه پس از ۴۵ روز توقف

«سینماهای من» به مسعود کیمیایی تقدیم شد

«ایرلند نباید جای بدی هم باشه» اجرا نمی‌شود

اجرای «مارکس در سوهو» درخانه موزه استاد عزت الله انتظامی

حسن معجونی با«ستوان اینیشمور» در ایرانشهر

رویا نونهالی و تجربه اولین کارگردانی تئاتر

دبیران سه بخش سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

نمایش برگزیده تئاتر فجر روی صحنه سنگلج

بعد از تعطیلات چه تئاتر هایی روی صحنه می‌روند

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی اعضای خانه تئاتر