با توجه به موفقیتی که فصل اول سریال Fallout به دست آورده، بیننده‌ها مشتاق ساخت فصل دوم این اثر هستند.
چارسو پرس: با وجود اینکه اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتند اما در سال‌های اخیر، این آثار اقتباسی توانستند روند بسیار خوب و موفقیت‌آمیزی را در پیش بگیرند و اولین فصل از سریال «فال‌اوت» از سرویس آنلاین آمازون پرایم نیز مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

در فصل اول سریال «فال‌اوت» الا پورنل نقش شخصیت لوسی مک‌لین را بازی می‌کند که یکی از ساکنین Vault 33 است و به دنبال پیدا کردن پدر گمشده خودش می‌گردد و ماجراجویی‌های بسیار جالب‌توجهی را در سرزمین‌های بایر و آخرالزمانی که زمانی شهر لس آنجلس بوده، می‌گذراند. فصل اول این سریال دیستوپیایی موفقیت بسیار بزرگی برای سرویس آنلاین آمازون پرایم بود و حالا همه توجه‌ها معطوف فصل دوم آن است.

نقد سریال Fallout/اورریتد ترین اثر سال

۱۰ سریال جذاب شبیه «فال‌اوت» که باید ببینید


مدیران اجرایی سریال «فال‌اوت» یعنی گراهام واگنر و جنوا رابرتسون دورت به تازگی توضیح دادند که آن‌ها تا چه اندازه مسیر ادامه سریال را مشخص کرده‌اند. گراهام واگنر در مصاحبه تازه خودش هیچ تاریخی برای زمان پخش فصل دوم سریال «فال‌اوت» ارائه نکرده و بیان کرده که هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند. او گفته:

نمی‌خواهم تاریخی را بیان کنم که در اینترنت ثبت و به تاریخی الزام‌آور تدبیل شود. اما ما تا حد ممکن سریع کار می‌کنیم و این در حالی است که بسیاری از کارهای دشوار را در فصل اول انجام دادیم. طراحی صحنه‌ها، لباس‌ها، تجهیزات، جلوه‌های ویژه همگی از قبل آماده هستند. در هر صورت، ما تلاش داریم تا فصل دوم سریال را در سریع‌ترین زمان ممکن بسازیم.