رایان رینولدز بازیگر وید ویلسون در فیلم مورد انتظار Deadpool & Wolverine تبریک متفاوتی را برای روز جهانی پدر تدارک دیده است.
چارسو پرس: در تاریخ ۱۶ ساله دنیای سینمایی مارول می‌توان با قاطعیت گفت که هیچ فیلم و سریالی نتوانسته تا تبلیغات دیوانه‌وار و عجیب و غریبی در حد و اندازه فیلم مورد انتظار و جذاب Deadpool & Wolverine (ددپول و ولورین) به کارگردانی شان لوی و نقش آفرینی بازیگرانی نظیر هیو جکمن و رایان رینولدز داشته باشد. از بهره‌گیری قدرت‌های آدامانتیوم ولورین برای تبلیغ نوشابه گرفته تا امروز که رایان رینولدز تبریک متفاوتی از روز پدر را ارائه کرده است.


می‌تون گفت که بازیگر ایفاگر نقش وید ویلسون/ددپول به همراهی تیم بازاریابی کمپان دیزنی ایده‌های خلاقانه‌ای را برای تبلیغ ناجی دنیای سینمایی مارول در پش گرفته‌اند که قطعاً می‌تواند منجر به فروش سرسام‌آور این فیلم از فاز پنجم بشود. به تازگی نیز ویدیویی در صفحه توییتر منتشر شده که برای تبلیغ ددپول و ولورین سکانسی دیوانه‌وار را به تصویر کشیده و می‌توانید در ادامه آن را مشاهده نمایید.

فیلم Deadpool & Wolverine با بهره گیری از ایده جهان‌های موازی و اضافه کردن جهش یافته‌های سابق کمپانی فاکس برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) برنامه ریزی شده است.