بنیاد سینمایی فارابی فراخوان هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران را منتشر کرد.
چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، در راستای نیل به فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی با هدف کشف و معرفی استعداد‌های برتر نوجوان ایران در حوزه سینما، در دو بخش «طراحی داستان» و «فیلم سازی»، ۲۴ تا۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

بر پایه این گزارش المپیاد هشتم در دو بخش طراحی داستان و فیلم سازی با ۷ موضوع: خانواده، جهانی به نام خانه، عشق امید خانواده، فردایی که میسازم، خانواده ای به وسعت ایران، خواهر/ برادر من و موضوع آزاد برگزار می شود.
تمامی نوجوانان ایرانی (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱) ۱۲ تا ۱۷ ساله، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. همچنین کارگاه‌های تخصصی و آموزشی حضوری، در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

این گزارش حاکیست: مهلت ثبت نام شرکت در هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از ۲ تیرماه آغاز و تا ۲۴ تیرماه ادامه دارد. ضروریست متقاضیان برای ثبت نام به نشانی https://yfo.icff.ir مراجعه کرده، در بخش ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند. همچنین لینک ثبت نام در سامانه بنیاد سینمایی فارابی «www.fcf.ir» و سامانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان «www.icff.ir» نیز قابل مشاهده است.

دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و المپیاد فیلمسازی نوجوانان به آدرس: تهران، خیابان سی تیر، نرسیده به جمهوری، پلاک ۵۹، ساختمان مرکزی بنیاد سینمایی فارابی و شماره تماس: ۶۶۷۳۹۵۳۵-۰۲۱ نیز پاسخگوی سئوالات متقاضیان و علاقه مندان است.


فراخوان هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران را اینجا بخوانید