جیمز گان به عنوان مدیر دنیای سینمایی جدید دی‌سی بر وضعیت تولید The Batman 2 نیز نظارت داشته و اطلاعاتی از آن را منتشر کرده است.
چارسو پرس: سال ۲۰۲۵ میلادی می‌توانست با اکران همزمان فیلم‌های بتمن و سوپرمن به زمانی رویایی برای طرفداران دی‌سی تبدیل بشود که به راه افتادن اعتصابات هالیوود سبب گشت تا پروسه تکمیل فیلم‌نامه فیلم مورد انتظار The Batman Part II به تعویق افتاده و اکران آن نیز ۱ سال با تاخیر مواجه شود. دنباله‌ای بر ساخته تحسین شده مت ریوز در سال ۲۰۲۲ که رابرت پتینسون را در قامت بروس وینی جوان قرار داده و روایتی کاراگاهی را به تصویر کشید که با استقبال مخاطبین روبرو شد و به فروشی بالغ بر بیش از ۷۷۰ میلیون دلار دست یافته است.

بیشتر بخوانبد: ۱۰ نقل‌ قول ماندگار فیلم‌های «بتمن»


تاخیر در اکران این دنباله طرفداران دی‌سی را نگران کرده بود که به راه افتادن DCU و حضور بتمنی جدید و متفاوت، بر دنیای مت ریوز تاثیر خواهد گذاشت. با این حال جیمز گان به عنوان مدیر این دنیای سینمایی جدید اطمینان داده که هیچ نگرانی برای فیلم The Batman Part II وجود ندارد و به تازگی اعلام نموده که پروسه تکمیل فیلم‌نامه در جریان بوده و تنها خود شخص مت ریوز از زمان پایان یافتن آن اطلاع دارد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مورد عجیب درباره‌ی فیلم‌های بتمن


در سمت دیگر ماجرا بتمن اختصاصی دنیای سینمایی جدید دی‌سی نیز با فیلمی تحت عنوان The Brave and the Bold به مخاطبین معرفی خواهد شد که از کارگردان و نویسندگان متفاوتی بهره برده است. باید دید که فیلم‌نامه بتمن مت ریوز می‌تواند تا پیش از پایان سال ۲۰۲۴ میلادی به اتمام برسد یا خیر!